Showing 263 results

Archival description
Documents personals
Print preview Hierarchy View:

19 results with digital objects Show results with digital objects

Documents personals

  • ES CAT AMHL 901
  • Collection

Es tracta de donacions menors de persones vinculades amb l'Hospitalet.

Documents d'Agustí Cohí Grau i Mercè Prats Peiró

  • Partitura “Sense dir-nos adeu”, Lletra de Francesc Marcè i Sanabra; Música de Jaume Reventós i Martí, 07/1980

  • Partitura “Cinquantenari de l’Ateneu”, sardana de Jaume Reventós i Martí, 1981

  • Partitura “Darrer esclat”, Canó de Jaume Reventós i Martí (una part del tríptic català) Lletra de Jordi Romaguera, 7/10/1982

  • Partitura “L’Estatut”, sardana de Jaume Reventós dedicada al seu germà Pere, 30/10/1982

  • Partitura “No vinguis, però... vinc!”. Cançó nadalenca. Lletra Andreu Trias. Música, Jaume Reventós i Martí. 11/02/1987

  • Partitura “Marxa fúnebre a una noia morta” de Jaume Reventós i Martí, 30/08/1989

  • Partitura “Sonatina en Re menor” fragment de Jaume Refentós i Martí (sense data).

  • 1 cinta de 90 minuts amb sardanes i la composició Preludi i Tocata en do menor, composades per Jaume Reventós i interpretades en concert per Fermí Duran i García. Ateneu de Cultura Popular, 7 de juny 1989. capsa Mcs4, núm. 125 (donació d’Agustí Cohí Grau i Mercè Prats Peiró)

  • 2 cintes de 90 minuts amb assajos de la composició per a piano Sonatina en Re menor, de Jaume Reventós, primavera 1992. capsa Mcs4, núm. 126 i 127 (donació d’Agustí Cohí Grau i Mercè Prats Peiró)

  • 1 cinta HF46 Sony: 1er assaig general de la peça per a piano de Jaume Reventós i Martí: Sonatina en Re menor (al•legretto). Primavera 1992 (cares A i B), capsa Mcs4 núm 128 (donació d’Agustí Cohí Grau i Mercè Prats Peiró)

  • “Cançons de Jaume Reventós” amb lletres de Francesc Marcè (lletres impreses) [anys 1980] donació de: AGUSTÍ COHÍ GRAU i MERCÈ PRATS PEIRÓ.

  • REVENTÓS, J; “A l’entorn dels Festivals de Primavera. Òpera a L’Hospitalet 1962-1964. memorial”. Gràfiques Reven.1984. (2 exemplars). (Núm. reg.: 1753. H= 6C3 /14) i a c. 20, un exemplar, donació de: AGUSTÍ COHÍ GRAU i MERCÈ PRATS PEIRÓ.

  • REVENTÓS, J.: “L’obra musical de Jaume Reventós i Martí”, tríptic amb text autobiogràfic breu de Jaume Reventós. Ateneu de Cultura Popular, 7/6/1989. (2 exemplars: núm. reg. de programes de mà: 5461) i a c, 20, un exemplar, donació d’AGUSTÍ COHÍ GRAU i MERCÈ PRATS PEIRÓ.

  • Text biogràfic de Jaume Reventós en el díptic anunciant una “Ballada de sardanes dedicada al compositor Jaume Reventós i Martí”, interpretada per la Cobla La Principal del Llobregat a la Festa Major de L’Hospitalet Centre, 22/06/1987 donació de: AGUSTÍ COHÍ GRAU i MERCÈ PRATS PEIRÓ

  • Text biogràfic de Jaume Reventós i Martí, publicat a SOM, secció Sardanes, setembre 1987 donació de: AGUSTÍ COHÍ GRAU i MERCÈ PRATS PEIRÓ.

  • 2 articles de Jaume Reventós a l’eco de Sitges, 28/11/1987 i 2/01/1988, donació de: AGUSTÍ COHÍ GRAU i MERCÈ PRATS PEIRÓ. (fotocòpies)

Documents de Josep Maria Gassó i Mas

  • 25 fotografies (blanc i negre) de vida quotidiana i festiva del barri de la Torrassa (i en algun cas de Collblanc): festes majors, mercat de Collblanc, petit comerç, festes dels cansaladers, equip de futbol, excursions (1937/ anys 1940s i 1950s/1964)

Documents de Miquel Gironés

CARTELLS I PROGRAMES
(sol•liciteu-los pel núm. de registre de Fons Cartells i del Fons Programes)

-“Diables Bellvitge” , tríptic amb origen dels Diables. Breu història dels Diables
de Bellvitge, llocs on han participat i poesia sobre el correfoc, 23/4/1987. (2 Exemplars.). (Núm. reg.: per confirmar)

-“V Nit Infernal”,5e Aniversari- Diables Bellvitge. Diferents Colles. Festa Major-1988”, cartell.3/9/1988. (Núm. reg.: 3890)

Documents d'Alejandro Cubells Aguilera

Donació: Montserrat Cubells Galbe
capsa gran format S1 prestatgeria 4.1 (pendent de tractar)

Resum:
84 documents sobre el seu pas per l’exèrcit, la Guerra Civil, camp de concentració, vida laboral i personal de la primera meitat del segle XX i documents d’avantpassats familiars des de 1827 a 1934.
La documentació és del seu pare seu pare Alejandro Cubells Aguilera i familiars

Personal:
Documentació de l’exèrcit, de la guerra civil i camp de concentració (certificats, notificacions, acreditacions, carnets, correspondència, etc...
Documentació vida civil: laboral, d’identificació, llicències, cupons de racionament

Familiar:
Escriptures, herències i testaments, així com documentació personal familiar.

Cubells Aguilera, Alejandro

Documents d'Antoni Mesa Pallarès i Montserrat Rey Polo

FiCPers capsa 478

  • Tarja d’abastament, 1 de gener 1945

  • Col•lecció de cupons de racionament, [1945]

  • Salconduit especial de fronteres, 27 agost 1951

  • Autorització d’entrada a les Valls d’Andorra, 8 setembre 1962

  • Justificant de liquidació de taxa, 8 setembre 1962

  • 16 cèdules personals, 26 novembre 1931 – 10 novembre 1941

  • 1 fotografia: combatents republicans. PSUC - UGT

  • Placa del Ministerio de la Vivienda, conforme l’habitatge s’acull al beneficis de la llei de 15 de juliol de 1954*

  • Notes biogràfiques sobre Marius Torres arran del centenari, 1 juny 2010

  • 7 fotografies sobre festes populars (Corpus), inauguració de caiacs al riu Llobregat, excursió de la UEC barri Centre, gegants, (1954) (núm. reg. 3337 a 3343) i 1 foto sobre guerra civil (núm. reg. 4092).

• La placa ha estat transferida al Museu de L’Hospitalet

DONACIÓ d’ANTONI MESA PALLARÈS

  • 1 entrevista (1 cinta magnetofònica) sobre l’associacionisme al barri Centre.

(Per consultar la transcripció: Ot10 / Mesa Pallarès, Antoni)

Documents de Luís Moreno Rojo

  • Text mecanoscrit relatiu a les seves relacions amb l’Agrupación III (Collblanc. torrassa) del Partit Socialista de Catalunya (PSC-PSOE), 1986.

    DOCUMENTS SENSE DATA

  • Text mecanoscrit relatiu a autors de la literatura espanyola i d’assaig polític

  • Text manuscrit en format autobiogràfic

  • Text mecanoscrit que recull fets de la seva biografia

Documents de Ramon Oller Maxenchs

La col·lecció de documents aplegada per Ramon Oller i donades per la seva filla Merçe Oller ens mostra els diferents camps on va treballar com Tinent d'Alcalde a l'Ajuntament de l'Hospitalet

Ramon Oller Maxenchs

Documentació sobre Cultura i Festa Major Collblanc-La Torrassa

Ramon Oller Maxenchs com Tinent d'Alcalde del districte de Collblanch Torrasa aplega documentació relacionada amb la preparació de la festa major del barri:

Adhesió al projecte de construcció d’un Centre Cívic al barri de Collblanc, adreçada a l’alcalde, per part del president de l’entitat Hospitalet Filatélico y Numismático, 1970

Correspondència, pressupost, permisos i gestions relatives a l’organització de la Festa Major de Collblanc (1964-1967) .

Inclou programes de mà relacionats amb la festa major de Collblanc-Torrassa i també d'altres (Pubilla Casas- La Florida Anys 1961-1970

7988 “Fiesta Mayor de Collblanc. 1961”
7989 “Fiesta Mayor de Collblanc. 1962”
7990 “Fiesta Mayor de Collblanc. 1963”
7991 “Fiesta Mayor de Collblanc. 1964”
7992 “Fiesta Mayor de Collblanc. 1965”
7993 “Fiesta Mayor de Collblanc. 1966”
7994 “Fiesta Mayor de Collblanc. 1967”
7995 “Fiesta Mayor de Collblanc. 1969”
7996 “Fiesta Mayor La Torrasa. 1964”
7997 “Fiesta Mayor La Torrasa. 1965”
7998 “Fiesta Mayor Pubilla Casas. 1966”
7999 “Fiesta Mayor Pubilla Casas-La Florida. 1967”
8000 “Fiesta Mayor Pubilla Casas-La Florida. 1968”
8001 “Fiesta Mayor Pubilla Casas-La Florida. 1969”
8002 “Programa oficial Fiesta Mayor Hospitalet. 1964”
8003 “Fiesta Mayor de Hospitalet. 1965”
8004 “Canciones para el mundo. 1970”

Ramon Oller Maxenchs

Results 1 to 10 of 263