S'estan mostrant 17 resultats

Descripció arxivística
Benito Samitier - Samitier S.A. - Instal Mivat S.A.
Vista prèvia d'impressió Hierarchy View:

1 resultats amb objectes digitals Mostra els resultats amb objectes digitals

Benito Samitier - Samitier S.A. - Instal Mivat S.A.

  • ES CAT AMHL 608
  • Fons comercial o d'empresa
  • 1966 - 2012

El fons d’empresa de Benito Samitier, SAMITIER, S.A i INSTAL MIVAT, S.A està format per 47 capses .

Abarca les dates des de 1966 amb la seva creació per Benito Samitier a l’any 1967, pasant per la formació d’una societat anònima anomenada SAMITIER, S. A fins arribar a l’última època any 2003 amb el nom d’INSTAL MIVAT, S.A.

S’ha organitzat el fons en 16 sèries documentals:

Sèrie-01 Documentació relacionada amb els orígens de l'empresa

Sèrie-02 Documentació relacionada amb la comptabilitat i facturació.

El tipus de documents principals són: informes financers i fiscals. llibres de balanç, llibre diari. Documentació relacionada amb bancs: comptes corrents, avals i préstecs, Documentació relacionada amb comptes immobilitzats, així com rebuts corresponents. Documentació relacionada amb despeses generals: com fulls de salari, rebuts de despeses de desplaçament i rebuts de control caixa. Documentació relacionada amb la facturació de l'empresa. Documentació relacionada amb factures rebudes. Documentació amb factures de proveïdors. Documentació de factures emeses i rebudes. Documentació de factures pendent de pagament i factures pagades amb albarans..

Série-03 Documentació relacionada amb la Seguretat Social

El tipus de documents són alta de la inscripció a l'Institut Nacional de la Seguretat Social de la empresa SAMITIER S.A. Llibres de matrícula de personal per la Seguretat Social . Documents TC1, TC2 de la Seguretat Social. Fitxes alta i baixa de l'Institut Nacional Previsió Seguretat Social. Documentació relacionada amb l'afiliació a mútues de treball pels treballadors. Documentació relacionada amb l afiliació i baixa Mútues Accidents de treball. Documentació. relacionada amb contractes treballadors a E.T. Documentació relacionada amb la correspondència diversa AEAT - Seg. Social – Jutjats.

Sèrie-04 Documentació relacionada amb l'Agència Tributària.

El tipus de documents és: impost de l'IRPF i de l'IVA. documentació relacionada amb la declaració anual d'operacions amb terceres persones. Client-proveïdor. Model 347. Declaració de pagaments IRPF. Model 110-190, 115-180. Documentació relacionada amb l'impost de societats.
Documentació de la Cambra Oficial de Comerç Industria i Navegació en relació als rebuts de pagament de les quantitats citades de l'aplicació dels percentatges assenyalats anualment per la llei de pressuposts de l'Estat, aplicat a la quota satisfeta per l'empresa en concepte d'Impost de societats de cada exercici. Documentació per llicència fiscal d'activitats industrials. Documentació d'embargament per part de l'Agència Tributària pel deutes pendents de pagament.

Sèrie-05 Documentació relacionada amb el Registre Mercantil

El tipus de documents són de nomenament d'auditor. Dipòsit de comptes anuals. Comunicació de nom de domini o direcció Internet.

Sèrie- 06 Documentació relacionada amb contractes de treball

El tipus de documents són convenis de col·laboració dels alumnes que van realitzar pràctiques a l'empresa signats per la Unitat Territorial de Barcelona del Servei d'Ocupació de Catalunya. Documentació relacionada amb baixes dels treballadors.

Sèrie -07 Documentació relacionada amb expedients de regulació d'ocupació. ERO

inclou documentació relacionada amb dos etapes:
El tipus de document son tot el procés administratiu per la suspensió temporal de treball de mutu acord. Tot el procés administratiu laboral relacionat amb el contracte d'expedient de regulació d'ocupació. ERO: documentació relacionada amb les nòmines dels treballadors en aquesta etapa i els pagaments a la Seguretat Social. Inclou documentació de tipus concursal relacionat amb aquest procés.

Sèrie-08 Documentació relacionada amb el Departament de Treball

El tipus de document són: llibres de visites d'inspecció de treball. Documents de les eleccions sindicals realitzades per part dels treballadors a l'empresa.

Sèrie-09 Documentació relacionada amb la inscripció en el registre Industrial de la Generalitat de Catalunya com empresa instal·ladora

El tipus de documents són inscripció de certificats als diversos registres de la Generalitat com empresa instal·ladora. REIC, DQEL, RECI, REIMITE, REIP, GAS (EG-IV).
Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb el registre d'instal·lador de telecomunicacions a Catalunya. Any 2008-2009.
Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb la Junta de Sanejament i Agència Catalana de l'Aigua pel cànon de l'aigua. Any 1987-2008
Inclou1 carpeta amb documentació relacionada amb el canvi de nom al Registre d'Establiments Industrials de Catalunya REIC de SAMITIER S.A a INSTAL MIVAT S.A.. Any 2003.

Sèrie-10 Documentació relacionada amb Riscos laborals empresa

Inclou 4 carpetes amb la documentació generada per la implantació del sistema de prevenció de Riscos Laborals i de vigilància de la salut. Sistema, registres acreditatius, Memòria anual de de les activitats. Certificats de la realització de cursos per parts dels treballadors per la millora del seu treball.

Sèrie-11 Documentació relacionada amb assegurances empresa

El tipus de document són: pólisses i assegurances de l'empresa. Assegurança de responsabilitat civil. Assegurança de Montepio Metal·lurgic de Previsió Social.
Inclou documentació relacionada amb l'assegurança locals de treball INSTAL MIVAT S.A. Anys 2004-2011

Sèrie-12 Documentació relacionada amb vehicles empresa

Tipus de documents són:: contractes de renting i leasing.

Sèrie 13 Documentació relacionada amb la política de control de qualitat ISO 9001-2000

El tipus de document és: procediment d'instruccions de treball ISO 9001-2000.

Sèrie 14- Documentació relacionada amb la publicitat de la empresa

Inclou tota la documentació relacionada amb material d'oficina i publicitari de l'empresa.

Sèrie- 15 Documentació relacionada amb treballs realitzats per l'empresa a diferents clients

Inclou tots els projectes realitzats per l'empresa als seus clients. Inclou des de l'etapa de BENITO SAMITIER, SAMITIER. S.A fins a INSTAL MIVAT, S.A

Sèrie-16 Documentació relacionada amb el compliment Llei Protecció de Dades LOPD.

Benito Samitier

Documentació relacionada amb assegurances empresa

Inclou documentació relacionada amb polisses i assegurances de l'empresa INSTAL MIVAT S.A.

Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb l'asegurança de responsabilitat civil. Anys 2003-2010

Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb l'assegurança de Montepio Metal·lurgic de Previsió Social- Anys 1985-2011

Inclou documentació relacionada amb l'assegurança locals de treball INSTAL MIVAT S.A. Anys 2004-2011

Documentació relacionada amb comptabilitat i facturació

Inclou documentació en paper i en disquets de tota la comptabilitat de la empresa. Anys 1983-1994. Trobem documentació de dos èpoques de empresa amb dos noms diferents: SAMITIER S.A i INSTALMIVAT S:A.

El tipus de documents principals són:

Inclou documentació sobre informes financers i fiscals Any 2001-2007 (7 informes)

Inclou llibres de balanç Any 1989-1997 (8 llibres)

Inclou llibre diari 1984

Inclou Llibre de Balanç Any 2005.

Inclou 12 disquettes 3'5 1994- 1997

Inclou 1 disquette 1983

Inclou 14 disquettes 5'5. INSTALMIVAT S.A

Inclou documentació relacionada amb bancs: comptes correnst, avals i préstecs com documentació relacionada amb comptes immobilitzats, així com rebuts corresponents a l'any 2010 dels bancs amb qui treballa l'empresa. ANYS 2004-2010. INSTALMIVAT S.A

Inclou documentació relacionada amb despeses generals: com fulls de salari, rebuts de despeses de desplaça,ment i rebuts de control caixa. Abarca les dates corresponents a l'época de INSTALMIVAT S.A 2008-2010

Inclou documentació relacionada amb la facturació de l'empresa. Anys 2010-2011.

Inclou documentació relacionada amb factures rebudes 1r trimestre 1-196

Inclou documentació relacionada amb factures rebudes 2N trimestre 197-445

Inclou documentació relacionada amb factures rebudes 3r trimestre 446-659

Inclou documentació relacionada amb factures rebudes 4R trimestre 660-925

Inclou documentació relacionada amb factures de proveïdors amb albarans A-C

Inclou documentació relacionada amb factures de proveïdors amb albarans E-H

Inclou documentació relacionada amb factures de proveïdors amb albarans O-W

Inclou documentació relacionada amb factures de proveïdors amb albarans A-Z

Inclou documentacio relacionada amb factures emeses. 101-293

Inclou documentacio relacionada amb factures emeses.294-471

Inclou documentacio relacionada amb factures emeses. 472-612

Inclou documentacio relacionada amb factures emeses. 613-845

Inclou documentacio relacionada amb factures emeses. 2011-2012

Inclou documentació relacionada amb factures rebudes 1-273

Inclou factures rebudes serveis telefonica, aigua llum,

Inclou documentació relacionada amb factures pendent de pagament. Inclou 9 carpetes

Inclou documentació relacionada amb factures pagades amb albarans.

Documentació relacionada amb contractes de treball

Inclou documentació relacionada amb contractes de treball realitzats per l'empresa INSTALMIVAT S.A

Inclou 1 carpeta amb convenis de col·laboració dels alumnes que van realitzar pràctiques a l'empresa signats per la Unitat Territorial de Barcelona del Servei d'Ocupació de Catalunya. Any 2010

Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb baixes dels treballadors. Anys 1989-2005

Inclou 89 carpetes personals de contractes de treball. Es divideix en dos capses

Documentació relacionada amb el Departament de Treball

Inclou 2 llibres de visites d'inspecció de treball. Abarquen des de 1985-2011

Inclou documentació relacionada amb les eleccions sindicals realitzades per part dels treballadors a l'empresa. Inclou tot el procés i la inscripció en el Registre de l'Oficina Pública de Registres del Departament de Treball . Inclou els anys 1995, 2000, 2003, 2006, 2010.

Documentació relacionada amb el Registre Mercantil

L'objectiu del Registre Mercantil es la anotació, salvaguarda i posat a disposició pública de tots els actes manifestats per la societat o persones físiques.

El Registre Mercantil inscriu: La constitució de societats. Canvis de domicili social o modificació d'estatuts, o en el seu cas d'auditors. Ampliació i reducció de capital. Transformacions, fusions, escisions o liquidacions de les societats. fallida, mesures judicials d'intervenció o resolucions judiciales o administratives que afecten a les societats. Legalizació dels llibres i de les comptes anuals dels inscrits,

La documentació agafa des de 1991-2010.

Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb la legalització de llibres de comptabilitat de l'empresa INSTAL MIVA,T S.A . Anys 2009-2010.

Inclou nomenament d'auditor. Any 1992

Inclou dipòsit de comptes anuals. Anys 2007-2010

Inclou comunicació de nom de domini o direcció Internet.

Documentació relacionada amb els orígens de l'empresa

Inclou tota la documentació relacionada amb la història de la empresa, des de els seus inicis amb el nom de Benito Samitier, passant el dia 11/10/1982 a societat anònima amb el nom SAMITIER. S.A fins arribar al canvi de nom a l'any 2003 INSTAL MIVAT S.A .

Inclou llibres essencials per la creació d'una societat anònima:

1 Llibre d'actes: Anys 1983-2011

2 Llibres de registre d'accions nominatives any 1992-2004, 2010 aquest buit

Inclou 5 pòlisses de compra venda d'accions a l'empresa SAMITIER S.A. Tot fotocòpia

Inclou 2 actes notarials una d'unió temporal i l'altre de dissolució de l'empresa SAMITIER S.A amb Electricitat BENAGUES S.A per la instal·lació de calefactors d'agulla a les estacions de RUBI, Les Fonts, Sabadell- Estació, Sant Boi i Martorell-Vila. Anys 1994-1995,

Inclou un històric d'escriptures originals recopilat per INSTALMIVAT dividides per:

1 Escriptura de la unió temporal d'empreses SAMITIER S.A i Electricitat BENAGES S.

5 Escriptures d’ús actual i valor legal anys 1982-2007, relacionades amb la constitució de la societat SAMITIER S.A, augment del capital, el canvi de denominació i de domicili social, atorgament poder mercantil, i cessament consell.

4 escriptures anomenades d’us actual ús privat esporàdic: anys 1982-2007 relacionades amb la compra venda d'accions.

7 escriptures anomenades sense valor legal.

Documentació de tipus econòmic des de els inicis de la empresa:

1 llibre de caixa Anys 1966-1982

1 Llibre Registre de factures Anys 1966-1970

1 llibre de balanç Anys 1983-1988

Documentació relacionada amb el seu fundador i la seva professió: perit industrial

Inclou Carnets Instal·lador Benito Samitier Romance

Inclou el cens sindical de la declaració laboral de la empresa Anys 1975-1979.

Documentació relacionada amb els contractes de lloguers utilitzats per la empresa: Anys 1965-2003

Contractes de lloguer locals L. da Vinci, 10 (14) 1 Anys1965-2002

Contractes ENHER locals L. da Vinci, 10-12 (14) 1965-66-70 1 Anys1965-1970

Inclou documentació de trasllat i explotació d'un taller per reparació d'electromotors al carrer Leonardo Da Vinci nº 21 any1987 amb tots els paper relacionat amb taxes municipal a l'ajuntament.

Inclou contractes d'arrendament del local i tenda del carrer Leonardo Da Vinci 14.

Inclou contractes de rescissió de lloguer dels local . Any 2011

Inclou documentació amb les obres de reforma dels locals. Any 2007

Documentació relacionada amb expedients de regulació d'ocupació. ERO

Inclou documentació relacionada amb dos etapes:

1- Etapa relacionada amb contracte de suspensió temporal de treball de mutu acord. Any 2009

Les parts poden establir motius de suspensió del contracte sempre que no suposin abús de dret. Les condicions de la suspensió s’han d’establir per escrit. Excepte pacte en contrari l’empresari estarà exempt de cotitzar a la Seguretat Social durant aquest període.

I així, per exemple, l’empresa renuncia a acomiadar disciplinàriament al treballador, pactant la suspensió del contracte per un any, amb dret a reingrés. No cal que aquest pacte es produeixi en el moment de contractar, sinó que es pot fer en qualsevol moment al llarg de la vida del contracte de treball.

2- Etapa relacionada amb contracte d'expedient de regulació d'ocupació. ERO Any 2011. Es tracta d'un procediment administratiu-laboral de caràcter especial que pot ser tramitat per les següents causes

Acomiadament col·lectiu fonamentat en causes econòmiques, tècniques, organitzatives o de producció.

Suspensió o extinció de la relació laboral per força major.

Suspensió de la relació laboral fonamentada en les mateixes causes de l'apartat primer.

Extinció de la relació laboral per extinció de la personalitat jurídica del contractant.

Extinció col·lectiva per causes econòmiques, tècniques, organitzatives o de producció:

Un acomiadament col·lectiu és l'extinció d'un conjunt de contractes de treball per iniciativa de l'ocupador, prèviament autoritzat per l'Administració, i fonamentat en motius relacionats amb l'activitat de l'empresa:

Inclou documentació relacionada amb les nòmines dels treballadors en aquesta etapa i els pagaments a la Seguretat Social.

Inclou documentació de tipus concursal relacionat amb aquestes dos etapes. Anys 2010-2012.

Documentació relacionada amb la inscripció en el registre Industrial de la Generalitat de Catalunya com empresa instal·ladora

Inclou1 carpeta relacionada amb documentació de la inscripció de certificats als diversos registres de la Generalitat com empresa instal·ladora. REIC, DQEL, RECI, REIMITE, REIP, GAS (EG-IV)- Any 2009-2011.

Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb el registre d'instal·lador de telecomunicacions a Catalunya. Any 2008-2009.

Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb la Junta de Sanejament i Agència Catalana de l'Aigua pel cànon de l'aigua. Any 1987-2008

Inclou1 carpeta amb documentació relacionada amb el canvi de nom al Registre d'Establiments Industrials de Catalunya REIC de SAMITIER S.A a INSTAL MIVAT S.A.. Any 2003.

Resultats 1 a 10 de 17