Showing 17 results

Archival description
Benito Samitier - Samitier S.A. - Instal Mivat S.A.
Print preview Hierarchy View:

1 results with digital objects Show results with digital objects

Documentació relacionada amb comptabilitat i facturació

Inclou documentació en paper i en disquets de tota la comptabilitat de la empresa. Anys 1983-1994. Trobem documentació de dos èpoques de empresa amb dos noms diferents: SAMITIER S.A i INSTALMIVAT S:A.

El tipus de documents principals són:

Inclou documentació sobre informes financers i fiscals Any 2001-2007 (7 informes)

Inclou llibres de balanç Any 1989-1997 (8 llibres)

Inclou llibre diari 1984

Inclou Llibre de Balanç Any 2005.

Inclou 12 disquettes 3'5 1994- 1997

Inclou 1 disquette 1983

Inclou 14 disquettes 5'5. INSTALMIVAT S.A

Inclou documentació relacionada amb bancs: comptes correnst, avals i préstecs com documentació relacionada amb comptes immobilitzats, així com rebuts corresponents a l'any 2010 dels bancs amb qui treballa l'empresa. ANYS 2004-2010. INSTALMIVAT S.A

Inclou documentació relacionada amb despeses generals: com fulls de salari, rebuts de despeses de desplaça,ment i rebuts de control caixa. Abarca les dates corresponents a l'época de INSTALMIVAT S.A 2008-2010

Inclou documentació relacionada amb la facturació de l'empresa. Anys 2010-2011.

Inclou documentació relacionada amb factures rebudes 1r trimestre 1-196

Inclou documentació relacionada amb factures rebudes 2N trimestre 197-445

Inclou documentació relacionada amb factures rebudes 3r trimestre 446-659

Inclou documentació relacionada amb factures rebudes 4R trimestre 660-925

Inclou documentació relacionada amb factures de proveïdors amb albarans A-C

Inclou documentació relacionada amb factures de proveïdors amb albarans E-H

Inclou documentació relacionada amb factures de proveïdors amb albarans O-W

Inclou documentació relacionada amb factures de proveïdors amb albarans A-Z

Inclou documentacio relacionada amb factures emeses. 101-293

Inclou documentacio relacionada amb factures emeses.294-471

Inclou documentacio relacionada amb factures emeses. 472-612

Inclou documentacio relacionada amb factures emeses. 613-845

Inclou documentacio relacionada amb factures emeses. 2011-2012

Inclou documentació relacionada amb factures rebudes 1-273

Inclou factures rebudes serveis telefonica, aigua llum,

Inclou documentació relacionada amb factures pendent de pagament. Inclou 9 carpetes

Inclou documentació relacionada amb factures pagades amb albarans.

Documentació relacionada amb la Seguretat Social

Inclou tota la documentació relacionada amb la Seguretat Social en les tres etapes de la empresa:

1967-1982 com empresa anomenada Benito Samitier.

1983-2002 Amb el canvi a societat anónima amb el nom de SAMITIER S.A

2003-2010 amb el nom d'INSTAL MIVAT, S.A.

Els tipus de documents son:

Inclou documentació relacionada amb l'alta de la inscripció a l'Institut Nacional de la Seguretat Social de la empresa SAMITIER S.A.

Inclou 2 llibres de matrícula de personal per la Seguretat Social. Es tracta de dos llibres habilitats per l'Inspector de treball on consta el nom de la persona natural o jurídica de l'empresa, l'activitat d'aquesta, el domicili del centre de treball, l'activitat de l'empresa, el número de folis del llibre i el núm .

Inclou els models TC1 y TC2 de la Seguretat Social. El model TC1 reflexa les quotes que corresponen a l'empresa i als treballadors. El model TC2 representa las relacions nominals d'aquests.

Inclou documentació relacionada amb documents.TC1-TC2 SAMITIER, S.A. 1983-2001

Inclou documentació fitxes alta i baixa de l'Institut Nacional Previsió Seguretat Social BENITO SAMITIER Anys 1966-1982

Inclou documentació relacionada amb documents TC1-TC2 mensuals de SAMITIER, S.A. Anys 1983-2001

Inclou documentació relacionada amb documents TC1-TC2 SAMITIER,S.A.-INSTAL MIVAT, S.A.

Inclou documentació relacionada amb documents TC1-TC2 mensuals SAMITIER, S.A. - INSTAL MIVAT, S.A. 8 SOBRES 2002-2009

Inclou documentació relacionada amb l'afiliació a mútues de treball pels treballadors:

Inclou documentació relacionada amb l'afiliació i baixa a Mútues Accidents de Treball de SAMITIER, S.A i INSTAL MIVAT S.A. Anys 1995-2009

Inclou documentació relacionada amb l afiliciació i baixa Mútues Accidents de treball INSTAL MIVAT, Anys 2003-2009.

Inclou documentació relacionada amb documents d'altes i baixes accidents laborals Anys 2006-2009

Inclou documentació relacionada amb contractes de treballadors a E.T.T. Any 2010

Inclou documentació relacionada amb la correspondència diversa AEAT - Seg. Social - Jutjats 1 carp. Anys 2007-2009

Documentació relacionada amb la inscripció en el registre Industrial de la Generalitat de Catalunya com empresa instal·ladora

Inclou1 carpeta relacionada amb documentació de la inscripció de certificats als diversos registres de la Generalitat com empresa instal·ladora. REIC, DQEL, RECI, REIMITE, REIP, GAS (EG-IV)- Any 2009-2011.

Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb el registre d'instal·lador de telecomunicacions a Catalunya. Any 2008-2009.

Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb la Junta de Sanejament i Agència Catalana de l'Aigua pel cànon de l'aigua. Any 1987-2008

Inclou1 carpeta amb documentació relacionada amb el canvi de nom al Registre d'Establiments Industrials de Catalunya REIC de SAMITIER S.A a INSTAL MIVAT S.A.. Any 2003.

Documentació relacionada amb Riscos laborals empresa

Inclou 4 carpetes amb la documentació generada per la implantació del sistema de prevenció de Riscos Laborals i de vigilancia de la salut. Sistema, registres acreditatius, plans. Anys 2003-2009

Inclou memòria anual de l'any 2010 de les activitats realitzades per la prevenció dels riscos laborals a l'empresa.

Inclou 1 carpeta amb certificats de la realització de cursos per parts dels treballadors per la millora del seu treball.

Documentació relacionada amb assegurances empresa

Inclou documentació relacionada amb polisses i assegurances de l'empresa INSTAL MIVAT S.A.

Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb l'asegurança de responsabilitat civil. Anys 2003-2010

Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb l'assegurança de Montepio Metal·lurgic de Previsió Social- Anys 1985-2011

Inclou documentació relacionada amb l'assegurança locals de treball INSTAL MIVAT S.A. Anys 2004-2011

Documentació relacionada amb els orígens de l'empresa

Inclou tota la documentació relacionada amb la història de la empresa, des de els seus inicis amb el nom de Benito Samitier, passant el dia 11/10/1982 a societat anònima amb el nom SAMITIER. S.A fins arribar al canvi de nom a l'any 2003 INSTAL MIVAT S.A .

Inclou llibres essencials per la creació d'una societat anònima:

1 Llibre d'actes: Anys 1983-2011

2 Llibres de registre d'accions nominatives any 1992-2004, 2010 aquest buit

Inclou 5 pòlisses de compra venda d'accions a l'empresa SAMITIER S.A. Tot fotocòpia

Inclou 2 actes notarials una d'unió temporal i l'altre de dissolució de l'empresa SAMITIER S.A amb Electricitat BENAGUES S.A per la instal·lació de calefactors d'agulla a les estacions de RUBI, Les Fonts, Sabadell- Estació, Sant Boi i Martorell-Vila. Anys 1994-1995,

Inclou un històric d'escriptures originals recopilat per INSTALMIVAT dividides per:

1 Escriptura de la unió temporal d'empreses SAMITIER S.A i Electricitat BENAGES S.

5 Escriptures d’ús actual i valor legal anys 1982-2007, relacionades amb la constitució de la societat SAMITIER S.A, augment del capital, el canvi de denominació i de domicili social, atorgament poder mercantil, i cessament consell.

4 escriptures anomenades d’us actual ús privat esporàdic: anys 1982-2007 relacionades amb la compra venda d'accions.

7 escriptures anomenades sense valor legal.

Documentació de tipus econòmic des de els inicis de la empresa:

1 llibre de caixa Anys 1966-1982

1 Llibre Registre de factures Anys 1966-1970

1 llibre de balanç Anys 1983-1988

Documentació relacionada amb el seu fundador i la seva professió: perit industrial

Inclou Carnets Instal·lador Benito Samitier Romance

Inclou el cens sindical de la declaració laboral de la empresa Anys 1975-1979.

Documentació relacionada amb els contractes de lloguers utilitzats per la empresa: Anys 1965-2003

Contractes de lloguer locals L. da Vinci, 10 (14) 1 Anys1965-2002

Contractes ENHER locals L. da Vinci, 10-12 (14) 1965-66-70 1 Anys1965-1970

Inclou documentació de trasllat i explotació d'un taller per reparació d'electromotors al carrer Leonardo Da Vinci nº 21 any1987 amb tots els paper relacionat amb taxes municipal a l'ajuntament.

Inclou contractes d'arrendament del local i tenda del carrer Leonardo Da Vinci 14.

Inclou contractes de rescissió de lloguer dels local . Any 2011

Inclou documentació amb les obres de reforma dels locals. Any 2007

Documentació relacionada amb el Departament de Treball

Inclou 2 llibres de visites d'inspecció de treball. Abarquen des de 1985-2011

Inclou documentació relacionada amb les eleccions sindicals realitzades per part dels treballadors a l'empresa. Inclou tot el procés i la inscripció en el Registre de l'Oficina Pública de Registres del Departament de Treball . Inclou els anys 1995, 2000, 2003, 2006, 2010.

Documentació relacionada amb treballs realitzats per l'empresa a diferents clients

Inclou tots els projectes realitzats per l'empresa als seus clients. Agafa projectes realitzats per les tres empreses: BENITO SAMITIER, SAMITIER. S.A fins a INSTAL MIVAT, S.A

El material de tots els projectes és: paper, fotografia i paper vegetal.

Les dates agafen les tres èpoques de l'empresa. Anys 1978-2011

01-12 capsa 77243

Anys 1968-1979

01- Inclou 11 fotografies del taller del carrer Leonardo Da Vinci 7-9.

Inclou 32 fotografies de treballs realitzats en quadres elèctrics.

Any 1970-1985

02- Inclou 2 projectes d'enllumenat en paper dels tallers i oficines INDO, S-A al carrer Pere IV 78-84. Any 1973

03- Inclou 52 fotografies de quadres generals de distribució de màquines. Instal·lació aire comprimit. Instal·lació canalitzacions força. Enllumenat a INDO S.A (Santa Eulàlia).

04- Inclou llibreta de dades sobre motors rebobinats. Any 1984

05- Inclou album de dibuixos de treballs realitzats. Any 1984

06- Inclou 9 diapositives de bateries condensades i quadres elèctrics. Any 1980

07- Inclou 20 fotografies de muntatge de quadre de comandament i les instal·lacions d'aire comprimit, buit, taladicina i aigua INDO S.A a l'Hospitalet . S/D

08- Inclou 17 fotografies trasllat maquinària empresa AKRONT S.A de Girona ( anteriorment a Riera dels Frares de l'Hospitalet a MORAD S.A (a Sant Joan despi). Anys 1980-1990

09- Inclou 25 fotografies de les noves instal·lacions de l'empresa MORAD S.A a Sant Joan Despi. Anys 1980-1990

10- Inclou 13 fotografies de l' exposició escola-empresa al CE Joan XXIII a l'Hospitalet de Llobregat. Any 1991

11-12 - Inclou 2 sobres amb 54 fotografies de treballs en quadres comptadors i quadre de distribuciól a diverses oficines bancàries del Banc Pastor. Any 1993

13-23 Capsa 077244

13- Inclou 10 plànols de projectes de realització de quadres elèctrics a diversos clients: Casino Centre, Transfer, Magriñà Tropic, col·legi Sagrat Cor, FFCC Plaça Catalunya-1, Senyalització acústica andanes avinguda Tibidavo, R. Barba. L'espiga, Foix. Anys 1980-1986

14- Inclou 3 projectes en paper d'instal·lació de quadres elèctrics adiferents clients Rin, M Rovira, Riosul . Anys 1987-2000

Treballs S/D

15- Inclou 45 fotografies de treballs de gas i electricitat. Estabilitzador automàtic de tensió. Quadres de bateries de condensador- a l'antiga piscina CEIP Joan XXIII

16- Inclou 66 fotografies i 5 negatius de l'Instal·lació neu artificial a les pistes d'esqui Super Espot.

Anys 1990-1999

17- Inclou 18 fotografies de l' instal·lació de neu artificial a l'estació d'esqui Vallde Roures (Terol). . Automatització màquina cal·libradora.

Anys 1990-1999

18- Inclou 43 fotografies d'instal·lacions de quadres elèctrics a l'empresa Sedosa (INDO, S.A) a Alcobendas, Madrid. Any 1997

19- Inclou treball en paper del canvi de lluminàries a les cases consistorials de l'ajuntament de Barcelona per lluminàries d'alta eficiència. Any 1997-1998.

20-22 Inclou 96 fotografies i 36 negatius d'una sortida d'empresa amb els seus treballadors al Delta de l'Ebre. Any 1989

Capsa 077245

24- Inclou dos carpetes amb documentació relacionada amb instal·lacions fetes a clients: M.C Trinter a Carretera del Mig nº 94. In Any 2001-2008. Inclou contractes de manteniment per les instal·lacions de protecció contra incendis.

Capsa 077246

25-Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb instal·lacions fetes a clients: INSACE S.L. a la carretera del MIg nº94. Any 2003. Inclou treballs de sistema d'incendis, projectes d'activitats en locals, projecte reforma de vies d'evacuació i projectes de llicéncies, Inclou 1 CD, 2 disquets.

26- Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb instal·lacions fetes a clients: Isidre Herraiz. Any 2003. Inclou treballs d'instal·lació elèctrica, control de plànols, llicència ambiental, protecció contra incendis.

Capsa 077247

27-Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb instal·lacions fetes a clients: Sintas y Casals. Any 2001-2008.

Capsa 077248

28- Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb instal·lacions fetes a clients: Suministros y Complementos (DIMAICO). Any 2009

Capsa 077249

29- Inclou 12 carpetes amb documentació relacionada amb instal·lacions fetes a clients: Antonio Riera Barba, L'Espiga d'Or al carrer Sant Antoni Mª! Claret nº 22-26 a Esplugues de Llobregat.

30- Inclou 6 carpetes amb documentació relacionada amb instal·lacions fetes a clients de l'Espiga d'Or als obradors de l'Hospitalet de Llobregat, Esplugues de Llobregat i Sant Joan Despi. Anys 2003-2008. Es tracta de treballs d'instal·lació de detecció d'incendis a Esplugues de Llobregat. Adequació instal·lació eléctrica al carrer Enric Prat de la Riba a l'Hospitalet de Llobregat. Treballs d'nstal·lació eléctrica a Sant Joan Despi i contractes de manteniment de les instal·lacions. Any 2003-2008.

Capses 77250-77253

31-34 Inclou un total de 40 carpetes de documentació relacionada amb treballs i instal·lacions fetes a client: CEIP Joan XXII- 1978-2010.

Capsa en gran format: GF7269: Inclou 47 carpetes de treballs en paper i paper vegetal realitzats als seus clients.

Planera 7.1 inclou full de calendari de l'any 2002. Inclou 5 diplomes de cursos realitzats per l'administrador i empleats. Inclou logotip i material d'oficina amb el logotip nou de l'empresa INSTAL MIVAT, S.A

Documentació relacionada amb el Registre Mercantil

L'objectiu del Registre Mercantil es la anotació, salvaguarda i posat a disposició pública de tots els actes manifestats per la societat o persones físiques.

El Registre Mercantil inscriu: La constitució de societats. Canvis de domicili social o modificació d'estatuts, o en el seu cas d'auditors. Ampliació i reducció de capital. Transformacions, fusions, escisions o liquidacions de les societats. fallida, mesures judicials d'intervenció o resolucions judiciales o administratives que afecten a les societats. Legalizació dels llibres i de les comptes anuals dels inscrits,

La documentació agafa des de 1991-2010.

Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb la legalització de llibres de comptabilitat de l'empresa INSTAL MIVA,T S.A . Anys 2009-2010.

Inclou nomenament d'auditor. Any 1992

Inclou dipòsit de comptes anuals. Anys 2007-2010

Inclou comunicació de nom de domini o direcció Internet.

Results 1 to 10 of 17