- ES CAT AMHL 901-073
- Collection
- 1922 - 1959
Part of Documents personals
- Fotografia B/N, carrer Rosselló engalanada per la festa major del barri, l’any 1951, entre els carrers Holanda i Rambla Catalana.
- Fotografia B/N, membres del quadre escènic U.R.C.A. amb la vestimenta dels Pastorets, en el teatre de la parròquia Mare de Déu dels Desemparats, entre els que hi figuren: Lluís Abarca, Antoni Comas, Joan Sagarra, Berruezo, Escofet y Andreu, l’any 1947.
- Fotografia B/N, processó dels passos de Setmana Santa de Collblanc. En primer terme, Ciseta Girona amb el paper de la Mare de Déu y Antoni Comas en el de Sant Joan, l’any 1947.
- Fotografia B/N, festa de la U.R.C.A. amb mossèn Jaume com a invitat d’honor. Aprox. l’any 1948.
- Fotografia B/N, homenatge a la Núria Espert patrocinat per l’Ajuntament de L’Hospitalet i organitzat per membres de la U.R.C.A. Es veu la Núria Espert mostrant el pergamí que l’acredita com a filla predilecta. D’esquerra a dreta: Francesc Villalba, Teresa Comas, Antoni Comas, Joan Sagarra, Núria Espert, y Abarca. La data sembla ser que és juliol de 1959. Lloc: “Respeto Mútuo”.
- Fotografia B/N, Pere Comas Carreras, l’any 1922, aprox. . Estudi fotogràfic E.Serra Martí.
- Fotografia B/N, Pere Comas Carreras, l’any 1926, aprox. . Estudi fotogràfic E.Serra Martí.
- Diapositiva color, de la casa que va donar nom al c. Xiprer. Es veuen 2 xiprers. Inicialment, només en tenia un. Hi havia una bodega.
Antoni Closas Díaz