Unidad documental compuesta 01159/1974/02 - Acta Mutu acord suscrita per un propietari i l'administració aprovada per l'Ajuntament el dia 22 de setembre de 1980 per adquirir el dret de vol de quatre plantes sobre la planta baixa i altell a construïr pel propietari en la finca situada al carrer Maladeta i avinguda Severo Ochoa destinades a equipament municipal

Área de identidad

Código de referencia

ES CAT AMHL 101-C-C100-*C120-01159/1974/02

Título

Acta Mutu acord suscrita per un propietari i l'administració aprovada per l'Ajuntament el dia 22 de setembre de 1980 per adquirir el dret de vol de quatre plantes sobre la planta baixa i altell a construïr pel propietari en la finca situada al carrer Maladeta i avinguda Severo Ochoa destinades a equipament municipal

Fecha(s)

  • 1974 (Creación)

Nivel de descripción

Unidad documental compuesta

Volumen y soporte

1 dictamen, 1 acta de mutuu acord

Área de contexto

Nombre del productor

Institución archivística

Historia archivística

Aquest projecte pertany a la sèrie factícia "Antecedents dels projectes d'obres".

Origen del ingreso o transferencia

Área de contenido y estructura

Alcance y contenido

Valorización, destrucción y programación

Acumulaciones

Sistema de arreglo

El número de projecte o d'expedient es correspon amb el número de Registre d'Antecedents d'obres (veure fonts).

Área de condiciones de acceso y uso

Condiciones de acceso

Condiciones

Idioma del material

Escritura del material

Notas sobre las lenguas y escrituras

Características físicas y requisitos técnicos

Instrumentos de descripción

Área de materiales relacionados

Existencia y localización de originales

Existencia y localización de copias

Unidades de descripción relacionadas

Descripciones relacionadas

Área de notas

Identificador/es alternativo(os)

Puntos de acceso

Puntos de acceso por materia

Puntos de acceso por lugar

Puntos de acceso por autoridad

Tipo de puntos de acceso

Área de control de la descripción

Identificador de la descripción

Identificador de la institución

Reglas y/o convenciones usadas

Descripció realitzada segons els preceptes de la Norma de Descripció Arxivística de Catalunya (NODAC). Barcelona: Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació, Subdirecció General d’Arxius, 2007.

Estado de elaboración

Nivel de detalle

Fechas de creación revisión eliminación

Macarena Orovio, 2018 (creació)

Idioma(s)

Escritura(s)

Fuentes

La pròpia unitat de descripció.
"Registre d'Antecedents dels projectes d'obres

Área de Ingreso

Materias relacionadas

Personas y organizaciones relacionadas

Tipos relacionados

Lugares relacionados

Unidad de almacenaje

  • Capsa: 013289