- Fons municipal101 - Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat
- SeccióV - Organització administrativa
- SubseccióV100 - Gestió adminisitrativa general
- més 121...
- UD composta1865_11 - Recull de correspondència de 1865
- UD composta1866_14 - Recull de correspondència de 1866
- UD simple1867_03 - Instància de l'alcalde de L'Hospitalet presentada al Governador de la Província sobre la situació d'atur dels treballadors de la construcció de L'Hospitalet per estar aturats tots els projectes constructius
- UD composta1867_12 - Recull de correspondència de 1867
- UD composta1868_14 - Recull de correspondència de 1868
- UD simple1869_01 - Esborranys de comunicacions o oficis de l'any 1869
- UD composta1869_13 - Recull de correspondència de 1869
- UD composta1869-1876_01 - Peticions de certificats a l'Ajuntament
- UD simple1870_03 - Certificat de Domingo Ribas, visitador de la renda del paper segellat, en relació a l'ús de paper segellat en la documentació de l'Ajuntament
- més 470...