Subsèrie 1 - Can Serra

Àrea d'identificació

Codi de referència

ES CAT AMHL 862-3-3-1

Títol

Can Serra

Data(es)

  • 1969-2018 (Creation)

Nivell de descripció

Subsèrie

Volum i suport

0,75 ml., 58 expedients, 31 cartells.

Àrea de context

Nom del productor

Nom del productor

Història arxivística

Documentació aplegada per Jaume Botey i M. Pilar Massana en la seva participació en la vida associativa del barri de Can Serra. Conservada en el pis del carrer Girona de l'Hospitalet de Llobregat. No disposava de cap instrument de descripció.

Dades sobre l'ingrés

Documentació lliurada per M. Pilar Massana a l'Arxiu Municipal de l'Hospitalet els dies 7 i 17 de juny, 19 de juliol i 1 d’octubre de 2019.

Àrea de contingut i estructura

Abast i contingut

Inclou estudis sobre el barri i pla parcial; documents de treball i materials aplegats per M. Pilar Massana sobre Can Serra, per anys; treball social de M. Pilar Massana al barri (el gruix de la seva documentació com a treballadora social es troba en la sèrie corresponent, però en aplicació del principi de procedència 'ha respectat la seva classificació dins de la documentació de la seva actuació a Can Serra); documents de la parròquia Casa de Reconciliació, de la Comunitat Cristiana de Can Serra, Escola de formació social de Can Serra, Escola d’adults de Can Serra i Assemblea Democràtica de l’Hospitalet; impresos d’activitats dels grups de dones de l'Associació de Veïns i de l'Escola d'adults de Can Serra; activitats de l’Associació de Veïns, per anys; “Boletín informativa” de l’Associació de Veïns; impresos de la festa major; reculls de premsa sobre el barri i les seves lluites veïnals; 31 cartells, alguns repetits, relatius a festa major, activitats culturals, calendaris, entitats, lluites i eleccions.

Informació sobre avaluació, tria i eliminació

Tota la documentació d'aquesta subsèrie és pertinent i no hi ha cap previsió d'eliminació.

Increments

No hi ha previstos increments.

Sistema d'organització

Documentació organitzada en expedients.

Àrea de condicions d'accés i ús

Condicions d'accés

Documentació de lliure accés, llevat de l’expedient “Documents de la parròquia Casa de Reconciliació”, que inclou noms de persones.

Condicions de reproducció

Llengua(ües) dels documents

  • català
  • espanyol d'Espanya

Escriptura dels documents

Informació addicional sobre les llengües i escriptures

Característiques físiques i requeriments tècnics

Documentació en paper. En bon estat de conservació. Algunes unitats documentals contenen fotocòpies, llegibles en el moment de fer la descripció.

Instruments de descripció

Relació d'expedients.

Àrea de documentació relacionada

Existència i localització dels originals

Existència i localització de reproduccions

Documentació relacionada

Descripcions relacionades

Àrea de notes

Nota

Inclou documentació del treball de M. Pilar Massana com a treballadora social en aquest barri de l’Hospitalet de Llobregat. És un tipus de documentació que es troba en la sèrie Activitat professional: treballadora social, però s’ha respectat la seva classificació original, dins de la documentació de la seva actuació a Can Serra.

Identificador(s) alternatiu(s)

Punts d'accés

Punts d'accés per matèria

Punts d'accés per lloc

Punts d'accés per noms de persones

Àrea de control de la descripció

Identificador de la descripció

Identificador de la institució

Regles o convencions

Descripció realitzada segons els preceptes de la Norma de Descripció Arxivística de Catalunya (NODAC). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. Subdirecció General d’Arxius i Associació d’Arxivers de Catalunya, 2007.

Estat de descripció

Nivell de detall

Llengua(ües)

Escriptura(es)

Fonts

La informació continguda en la pròpia unitat de descripció s'ha contrastat i ampliat amb el testimoni de M. Pilar Massana.

Àrea d'ingressos

Matèries relacionades

Persones i organismes relacionats

Llocs relacionats