Serie 15 - Documentació relacionada amb treballs realitzats per l'empresa a diferents clients

Área de identidad

Código de referencia

ES CAT AMHL 608-15

Título

Documentació relacionada amb treballs realitzats per l'empresa a diferents clients

Fecha(s)

  • 1984-2009 (Creación)

Nivel de descripción

Serie

Volumen y soporte

11 capses, 492 fotografies, 50 negatius,9 diapositives, 14 projectes en paper vegetal, 1 quadern de dibuix, 1 llibre, 1 CD, 2 disquets, 44 carpetes en paper, 1 capsa Gran Format, 47 projectes en paper, paper vegetal,

Área de contexto

Nombre del productor

(1966-1982)

Nombre del productor

(1982-2003)

Nombre del productor

(2003-2012)

Institución archivística

Historia archivística

Origen del ingreso o transferencia

Área de contenido y estructura

Alcance y contenido

Inclou tots els projectes realitzats per l'empresa als seus clients. Agafa projectes realitzats per les tres empreses: BENITO SAMITIER, SAMITIER. S.A fins a INSTAL MIVAT, S.A

El material de tots els projectes és: paper, fotografia i paper vegetal.

Les dates agafen les tres èpoques de l'empresa. Anys 1978-2011

01-12 capsa 77243

Anys 1968-1979

01- Inclou 11 fotografies del taller del carrer Leonardo Da Vinci 7-9.

Inclou 32 fotografies de treballs realitzats en quadres elèctrics.

Any 1970-1985

02- Inclou 2 projectes d'enllumenat en paper dels tallers i oficines INDO, S-A al carrer Pere IV 78-84. Any 1973

03- Inclou 52 fotografies de quadres generals de distribució de màquines. Instal·lació aire comprimit. Instal·lació canalitzacions força. Enllumenat a INDO S.A (Santa Eulàlia).

04- Inclou llibreta de dades sobre motors rebobinats. Any 1984

05- Inclou album de dibuixos de treballs realitzats. Any 1984

06- Inclou 9 diapositives de bateries condensades i quadres elèctrics. Any 1980

07- Inclou 20 fotografies de muntatge de quadre de comandament i les instal·lacions d'aire comprimit, buit, taladicina i aigua INDO S.A a l'Hospitalet . S/D

08- Inclou 17 fotografies trasllat maquinària empresa AKRONT S.A de Girona ( anteriorment a Riera dels Frares de l'Hospitalet a MORAD S.A (a Sant Joan despi). Anys 1980-1990

09- Inclou 25 fotografies de les noves instal·lacions de l'empresa MORAD S.A a Sant Joan Despi. Anys 1980-1990

10- Inclou 13 fotografies de l' exposició escola-empresa al CE Joan XXIII a l'Hospitalet de Llobregat. Any 1991

11-12 - Inclou 2 sobres amb 54 fotografies de treballs en quadres comptadors i quadre de distribuciól a diverses oficines bancàries del Banc Pastor. Any 1993

13-23 Capsa 077244

13- Inclou 10 plànols de projectes de realització de quadres elèctrics a diversos clients: Casino Centre, Transfer, Magriñà Tropic, col·legi Sagrat Cor, FFCC Plaça Catalunya-1, Senyalització acústica andanes avinguda Tibidavo, R. Barba. L'espiga, Foix. Anys 1980-1986

14- Inclou 3 projectes en paper d'instal·lació de quadres elèctrics adiferents clients Rin, M Rovira, Riosul . Anys 1987-2000

Treballs S/D

15- Inclou 45 fotografies de treballs de gas i electricitat. Estabilitzador automàtic de tensió. Quadres de bateries de condensador- a l'antiga piscina CEIP Joan XXIII

16- Inclou 66 fotografies i 5 negatius de l'Instal·lació neu artificial a les pistes d'esqui Super Espot.

Anys 1990-1999

17- Inclou 18 fotografies de l' instal·lació de neu artificial a l'estació d'esqui Vallde Roures (Terol). . Automatització màquina cal·libradora.

Anys 1990-1999

18- Inclou 43 fotografies d'instal·lacions de quadres elèctrics a l'empresa Sedosa (INDO, S.A) a Alcobendas, Madrid. Any 1997

19- Inclou treball en paper del canvi de lluminàries a les cases consistorials de l'ajuntament de Barcelona per lluminàries d'alta eficiència. Any 1997-1998.

20-22 Inclou 96 fotografies i 36 negatius d'una sortida d'empresa amb els seus treballadors al Delta de l'Ebre. Any 1989

Capsa 077245

24- Inclou dos carpetes amb documentació relacionada amb instal·lacions fetes a clients: M.C Trinter a Carretera del Mig nº 94. In Any 2001-2008. Inclou contractes de manteniment per les instal·lacions de protecció contra incendis.

Capsa 077246

25-Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb instal·lacions fetes a clients: INSACE S.L. a la carretera del MIg nº94. Any 2003. Inclou treballs de sistema d'incendis, projectes d'activitats en locals, projecte reforma de vies d'evacuació i projectes de llicéncies, Inclou 1 CD, 2 disquets.

26- Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb instal·lacions fetes a clients: Isidre Herraiz. Any 2003. Inclou treballs d'instal·lació elèctrica, control de plànols, llicència ambiental, protecció contra incendis.

Capsa 077247

27-Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb instal·lacions fetes a clients: Sintas y Casals. Any 2001-2008.

Capsa 077248

28- Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb instal·lacions fetes a clients: Suministros y Complementos (DIMAICO). Any 2009

Capsa 077249

29- Inclou 12 carpetes amb documentació relacionada amb instal·lacions fetes a clients: Antonio Riera Barba, L'Espiga d'Or al carrer Sant Antoni Mª! Claret nº 22-26 a Esplugues de Llobregat.

30- Inclou 6 carpetes amb documentació relacionada amb instal·lacions fetes a clients de l'Espiga d'Or als obradors de l'Hospitalet de Llobregat, Esplugues de Llobregat i Sant Joan Despi. Anys 2003-2008. Es tracta de treballs d'instal·lació de detecció d'incendis a Esplugues de Llobregat. Adequació instal·lació eléctrica al carrer Enric Prat de la Riba a l'Hospitalet de Llobregat. Treballs d'nstal·lació eléctrica a Sant Joan Despi i contractes de manteniment de les instal·lacions. Any 2003-2008.

Capses 77250-77253

31-34 Inclou un total de 40 carpetes de documentació relacionada amb treballs i instal·lacions fetes a client: CEIP Joan XXII- 1978-2010.

Capsa en gran format: GF7269: Inclou 47 carpetes de treballs en paper i paper vegetal realitzats als seus clients.

Planera 7.1 inclou full de calendari de l'any 2002. Inclou 5 diplomes de cursos realitzats per l'administrador i empleats. Inclou logotip i material d'oficina amb el logotip nou de l'empresa INSTAL MIVAT, S.A

Valorización, destrucción y programación

Acumulaciones

Sistema de arreglo

Área de condiciones de acceso y uso

Condiciones de acceso

Condiciones

Idioma del material

Escritura del material

Notas sobre las lenguas y escrituras

Características físicas y requisitos técnicos

Instrumentos de descripción

Área de materiales relacionados

Existencia y localización de originales

Existencia y localización de copias

Unidades de descripción relacionadas

Descripciones relacionadas

Área de notas

Identificador/es alternativo(os)

Puntos de acceso

Puntos de acceso por materia

Puntos de acceso por lugar

Puntos de acceso por autoridad

Tipo de puntos de acceso

Área de control de la descripción

Identificador de la descripción

Identificador de la institución

Reglas y/o convenciones usadas

Estado de elaboración

Nivel de detalle

Fechas de creación revisión eliminación

Orovio de Elízaga, Macarena, Creació 05.01.2022

Idioma(s)

Escritura(s)

Fuentes

Área de Ingreso

Materias relacionadas

Personas y organizaciones relacionadas

Tipos relacionados

Lugares relacionados

Unidad de almacenaje

  • Capsa: 077243
  • Capsa: 077244
  • Capsa: 077245
  • Capsa: 077246
  • Capsa: 077247
  • Capsa: 077248
  • Capsa: 077249
  • Capsa: 077250
  • Capsa: 077251
  • Capsa: 077252
  • Capsa: 077253
  • Capsa: GF7269