Showing 11 results

Archival description
Only top-level descriptions Fons comercial o d'empresa Catalan
Print preview Hierarchy View:

1 results with digital objects Show results with digital objects

Altos Hornos de Catalunya (La Farga)

  • ES CAT AMHL 601
  • Fons comercial o d'empresa
  • 1950 - 1981

PROVEÏDORS, CLIENTS, PLÀNOLS, DOCUMENTS DE FUNCIONAMENT DE LA FÀBRICA I ALTRES DOCUMENTS
Proveïdors (llistat: 1963-1974)
Clients:

  • Albarans (llistat: 1978-1979)
    -Calendari d’obra de construcció d’una planta per a SIDECASA
    (Maig 1974)
  • Etiquetes de vehicles per a ferralla (1979)
    Plànols (llistat: 1963-1973)
    Plànols en paper ceba de diverses peces
    Documents de funcionament de la fàbrica (llistat: 1973-1981)
    Llibreta d'anotacions de feines diàries anys 60 i 70
    Altres documents:
  • Normes DIN per a tubs de foneria gris (1950)
  • Memorias de la Real Academia de las Ciencias y las Artes de Barcelona
  • Reflexiones: salud ecológica, formación y universidad (Octubre 1973)
  • Breu història mecanoscrita de l'empresa, remarcant els avenços des del punt de vista tecnològic (13/5/1975)
  • Llibre de soldadures de l'empresa Messer de Frankfurt
  • Llibre "El derecho de huelga" Editorial ZYX, Madrid 1965

PERSONAL (I) (llistat: 1962-1980)

PERSONAL (II) i SETMANALS
Setmanals del 13/10/1980 a 19/10/1980

ACTES DEL JURAT D’EMPRESA
Anys 1961, 1964, 1968 i 1972

Expedients d’Obres relatius a l’empresa (Fons Municipal):

  • núms.: 540, 571, 984, 1.225, 1.456, 1.573, 1.574, 1.599, 1.656, 1.671, 1.688,
    1.754, 1.766, 1.829, 4.722, 4.847, 11.317, 11.559, 19.582, 19.656, 39/59, 203/66,
    365/66 i 567/68

(es conserven fotografies i enregistraments orals)

Altos Hornos de Catalunya

Benito Samitier - Samitier S.A. - Instal Mivat S.A.

  • ES CAT AMHL 608
  • Fons comercial o d'empresa
  • 1966 - 2012

El fons d’empresa de Benito Samitier, SAMITIER, S.A i INSTAL MIVAT, S.A està format per 47 capses .

Abarca les dates des de 1966 amb la seva creació per Benito Samitier a l’any 1967, pasant per la formació d’una societat anònima anomenada SAMITIER, S. A fins arribar a l’última època any 2003 amb el nom d’INSTAL MIVAT, S.A.

S’ha organitzat el fons en 16 sèries documentals:

Sèrie-01 Documentació relacionada amb els orígens de l'empresa

Sèrie-02 Documentació relacionada amb la comptabilitat i facturació.

El tipus de documents principals són: informes financers i fiscals. llibres de balanç, llibre diari. Documentació relacionada amb bancs: comptes corrents, avals i préstecs, Documentació relacionada amb comptes immobilitzats, així com rebuts corresponents. Documentació relacionada amb despeses generals: com fulls de salari, rebuts de despeses de desplaçament i rebuts de control caixa. Documentació relacionada amb la facturació de l'empresa. Documentació relacionada amb factures rebudes. Documentació amb factures de proveïdors. Documentació de factures emeses i rebudes. Documentació de factures pendent de pagament i factures pagades amb albarans..

Série-03 Documentació relacionada amb la Seguretat Social

El tipus de documents són alta de la inscripció a l'Institut Nacional de la Seguretat Social de la empresa SAMITIER S.A. Llibres de matrícula de personal per la Seguretat Social . Documents TC1, TC2 de la Seguretat Social. Fitxes alta i baixa de l'Institut Nacional Previsió Seguretat Social. Documentació relacionada amb l'afiliació a mútues de treball pels treballadors. Documentació relacionada amb l afiliació i baixa Mútues Accidents de treball. Documentació. relacionada amb contractes treballadors a E.T. Documentació relacionada amb la correspondència diversa AEAT - Seg. Social – Jutjats.

Sèrie-04 Documentació relacionada amb l'Agència Tributària.

El tipus de documents és: impost de l'IRPF i de l'IVA. documentació relacionada amb la declaració anual d'operacions amb terceres persones. Client-proveïdor. Model 347. Declaració de pagaments IRPF. Model 110-190, 115-180. Documentació relacionada amb l'impost de societats.
Documentació de la Cambra Oficial de Comerç Industria i Navegació en relació als rebuts de pagament de les quantitats citades de l'aplicació dels percentatges assenyalats anualment per la llei de pressuposts de l'Estat, aplicat a la quota satisfeta per l'empresa en concepte d'Impost de societats de cada exercici. Documentació per llicència fiscal d'activitats industrials. Documentació d'embargament per part de l'Agència Tributària pel deutes pendents de pagament.

Sèrie-05 Documentació relacionada amb el Registre Mercantil

El tipus de documents són de nomenament d'auditor. Dipòsit de comptes anuals. Comunicació de nom de domini o direcció Internet.

Sèrie- 06 Documentació relacionada amb contractes de treball

El tipus de documents són convenis de col·laboració dels alumnes que van realitzar pràctiques a l'empresa signats per la Unitat Territorial de Barcelona del Servei d'Ocupació de Catalunya. Documentació relacionada amb baixes dels treballadors.

Sèrie -07 Documentació relacionada amb expedients de regulació d'ocupació. ERO

inclou documentació relacionada amb dos etapes:
El tipus de document son tot el procés administratiu per la suspensió temporal de treball de mutu acord. Tot el procés administratiu laboral relacionat amb el contracte d'expedient de regulació d'ocupació. ERO: documentació relacionada amb les nòmines dels treballadors en aquesta etapa i els pagaments a la Seguretat Social. Inclou documentació de tipus concursal relacionat amb aquest procés.

Sèrie-08 Documentació relacionada amb el Departament de Treball

El tipus de document són: llibres de visites d'inspecció de treball. Documents de les eleccions sindicals realitzades per part dels treballadors a l'empresa.

Sèrie-09 Documentació relacionada amb la inscripció en el registre Industrial de la Generalitat de Catalunya com empresa instal·ladora

El tipus de documents són inscripció de certificats als diversos registres de la Generalitat com empresa instal·ladora. REIC, DQEL, RECI, REIMITE, REIP, GAS (EG-IV).
Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb el registre d'instal·lador de telecomunicacions a Catalunya. Any 2008-2009.
Inclou 1 carpeta amb documentació relacionada amb la Junta de Sanejament i Agència Catalana de l'Aigua pel cànon de l'aigua. Any 1987-2008
Inclou1 carpeta amb documentació relacionada amb el canvi de nom al Registre d'Establiments Industrials de Catalunya REIC de SAMITIER S.A a INSTAL MIVAT S.A.. Any 2003.

Sèrie-10 Documentació relacionada amb Riscos laborals empresa

Inclou 4 carpetes amb la documentació generada per la implantació del sistema de prevenció de Riscos Laborals i de vigilància de la salut. Sistema, registres acreditatius, Memòria anual de de les activitats. Certificats de la realització de cursos per parts dels treballadors per la millora del seu treball.

Sèrie-11 Documentació relacionada amb assegurances empresa

El tipus de document són: pólisses i assegurances de l'empresa. Assegurança de responsabilitat civil. Assegurança de Montepio Metal·lurgic de Previsió Social.
Inclou documentació relacionada amb l'assegurança locals de treball INSTAL MIVAT S.A. Anys 2004-2011

Sèrie-12 Documentació relacionada amb vehicles empresa

Tipus de documents són:: contractes de renting i leasing.

Sèrie 13 Documentació relacionada amb la política de control de qualitat ISO 9001-2000

El tipus de document és: procediment d'instruccions de treball ISO 9001-2000.

Sèrie 14- Documentació relacionada amb la publicitat de la empresa

Inclou tota la documentació relacionada amb material d'oficina i publicitari de l'empresa.

Sèrie- 15 Documentació relacionada amb treballs realitzats per l'empresa a diferents clients

Inclou tots els projectes realitzats per l'empresa als seus clients. Inclou des de l'etapa de BENITO SAMITIER, SAMITIER. S.A fins a INSTAL MIVAT, S.A

Sèrie-16 Documentació relacionada amb el compliment Llei Protecció de Dades LOPD.

Benito Samitier

Can Trinxet

  • ES CAT AMHL 602
  • Fons comercial o d'empresa
  • 1933 - 1985

Aquest fons ha conservat quatre gran grups de sèries: Administració general (fa referència a la gestió de l’empresa, a la gestió dels recursos humans i al patrimoni); Administració econòmica (fa referència a la gestió econòmica i financera de l’empresa); Producció (fa referència a la producció industrial) i Impresos.

Donació de la família Vidal:

  • 2 fotografies (vista aèrea de la fàbrica i una on apareix l'Avelino Trinxet i el Gil Vidal
  • 3 cartes entre la fàbrica i Gil Vidal
  • 4 retalls de premsa (3 necrològiques de la mort d'Avelino Trinxet i una sobre la modificació del PGM a Can Trinxet)

Grup Can Trinxet

Company Fotògraf

  • ES CAT AMHL 610
  • Fons comercial o d'empresa
  • 1951 - 2011

El fons està composat per tres gran blocs:

  • Reportatges (1953-1970): es tracta d'encàrrecs que rebia l'estudi per anar a fer un reportatge fotogràfic sobre un esdeveniment a la ciutat (bodes, batejos, comunions...) o bé reportatges que es feien des de l'estudi per a poder oferir les fotografies després a l'estudi (festes majors, corpus...), o també reportatges de paisatges de la ciutat.
  • Retrats (1960-2011): són els encàrrecs que es feien al mateix estudi per a fer-se un retrat individual o familiar.
  • Carnets (1953-2011): són les fotografies de carnet que es feien a l'estudi.

Company Fotògraf (empresa familiar)

Droguería de Josep Puiggròs

  • ES CAT AMHL 607
  • Fons comercial o d'empresa
  • 1921 - 2000

– Documentació sobre propietats
(compra vendes, escriptures, projectes d’obres, llicències d’obres a diferents barris de L’Hospitalet...) (Foto façana adroguer)

– Documentació sobre propietats
(compra vendes, escriptures, projectes d’obres, llicències d’obres a diferents barris de L’Hospitalet...)

– Documentació professional
(sobre règim laboral: treballador autònom)

–Documentació comptable: llibretes de capsa i factures

–Documentació comptable: factures i registres de venda

–Documentació comptable: factures i rebuts

-Documentació comercial i comptable: inventaris i impostos

–Documentació comercial i comptable: inventari i impostos

(es conserva una fotografia de la façana de la drogueria)

(es conserva un resum de la informació oral sobre dades biogràfiques i professionals de Josep Puiggròs)

Droguería de Josep Puiggròs

Fàbrica Cristal Obrera La Torrassa - Vidrerías Llobregat

  • ES CAT AMHL 603
  • Fons comercial o d'empresa
  • 1924 - 1985
  • Fulls manuscrits de comandes
  • Sobres amb finestreta en blanc amb l'anagrama de l'empresa
  • Sobres marrons format Din A5 amb l'anagrama de l'empresa
  • Paper de carta de l'empresa
  • 2 talonaris d'abonament d'articles
  • 2 cartes en blanc amb el nom de la fàbrica imprès al remitent
  • Targetons de sortida a Rupit per celebrar, els socis de l'empresa, la festa del patró del ram del vidre de setembre de 1955
  • Llibre de capsa de setembre a desembre de 1924
  • Fulls de catàleg de productes que es comercialitzaven
  • Fulls d'enganxines amb motius florals
  • Llibre que du el títol ‘Para la Sección de Invalidez’ dels anys 1930 a 1947
  • Llibre d'actes dels mes d'abril de 1944 al de maig de 1951
  • Diploma Premios Jano en l'apartat de Qualitat de Comercialització de setembre de 1985
  • Talonari de rebuts de la fàbrica
  • Diploma de Premio de Honor per objectes de vidre de la Exposición Internacional de Artesanía de Madrid de 1953
  • Talonari de comandes
  • Enganxines del 50è. Aniversari de l'empresa

Veure: Inventari La Torrassa

Expedients d’Obres relatius a l’empresa (Fons Municipal):

  • núm.: 13.698

(es conserven enregistraments de vídeo d'alguns treballadors al Museu d'Història de L'Hospitalet)

(es conserven enregistraments orals sobre aquesta empresa i d’altres del ram del vidre)

Fàbrica Cristal Obrera La Torrassa

Finques Santa Eulàlia

  • ES CAT AMHL 604
  • Fons comercial o d'empresa
  • s. XX

Finques Santa Eulàlia

Fotocine Fuguet

  • ES CAT AMHL 611
  • Fons comercial o d'empresa
  • 1971 - 1975

Fotocine Fuguet

La Confianza - Cansaladeries Gassó

  • ES CAT AMHL 612
  • Fons comercial o d'empresa
  • 1930 - 1986
  • Dietaris de la botiga "La Confianza", 1930-1986.
  • Documentació de la botiga “La Confianza”, 1931-1966.
  • Documentació de la parada 44 del Mercat de Collblanc, 1944-1979.
  • Documentació de la parada 9 del Mercat de Collblanc i de l’Associació del Mercat, 1960-
    1986.
  • Impresos, talonaris i publicitat del negoci.
  • Documentació escolar de membres de la família que van anar a l’Escola Montessori de la Torrassa: llibretes, quaderns, dibuixos.
  • Audiovisuals domèstics de la família Gassó, 1954-1965 (4 DVDs de 60 minuts, 76 minuts, 37
    minuts i 45 minuts).
  • Cartells de les festes majors, de la primera setmana del teatre a l’Hospitalet, de cursos de
    música, de l’Escola d’Estudis Artístics de l’Hospitalet.
  • Una carpeta digital amb reculls de fotografies.

La Confianza - Cansaladeries Gassó

Tecla Sala e Hijos, S.A.

  • ES CAT AMHL 605
  • Fons comercial o d'empresa
  • 1920 - 1979

PROVEÏDORS, ALBARANS I CORRESPONDÈNCIA DE SORTIDA
Proveïdors:

  • Fulls de propaganda (llistat: 1954-1971?)
  • Butlletins de recepció de material / hores (1976-1977)
  • Factures i cartes (registre: 1955-1979)
    Correspondència de sortida (registre: 1957-1965)
    Albarans de clients (26/2/1974 a 5/3/1974)

DIARI DE CAPSA (1952)

PLÀNOLS DE T. SALA E HIJOS, S.A.- MANLLEU (1945-1973). ALTRES PLÀNOLS I MAPES (llistat: 1929-1972)

PLÀNOLS D’ALTRES EMPRESES (llistat: 1943-1973)

PLÀNOLS I PROJECTES (llistat: 1950-1972 i s/d)

PLÀNOLS DE “CONSTRUCCIONES HIDRÁULICAS INDUSTRIALES B. THOMAS SALA” (llistat: Desembre 1951-Desembre 1952)

PLÀNOLS DE “CONSTRUCCIONES HIDRÁULICAS INDUSTRIALES B. THOMAS SALA” (llistat: 1953-1972; s/d)

PLÀNOLS DE T. SALA E HIJOS, S.A.- RODA DE TER (1960-1972),
FESTES I ALTRES DOCUMENTS.
-Plànols (llistat: 1960-1972)
-Festes (llistat: 1919-1975)
-Altres documents (llistat: 1937-1973?)

SETMANALS IV TRIMESTRE 1950 (25 Setembre a 30 Desembre)

SETMANALS I TRIMESTRE 1951 (1 Gener a 31 Març)

SETMANALS II TRIMESTRE 1951 (2 Abril a 30 Juny)

FONS:TECLA SALA E HIJOS, S.A (1920-1979).

SETMANALS IV TRIMESTRE 1951 (1 Octubre a 29 Desembre)

SETMANALS I TRIMESTRE 1952 (31 Desembre a 29 Març)

SETMANALS II TRIMESTRE 1952 (31 Març a 28 Juny)

SETMANALS III TRIMESTRE 1952 (30 Juny a 27 Setembre)

SETMANALS IV TRIMESTRE 1953 (28 Setembre a 26 Desembre)

SETMANALS I TRIMESTRE 1962 (1 Gener a 1 Abril)

SETMANALS II TRIMESTRE 1962 (2 Abril a 1 Juliol)

SETMANALS III TRIMESTRE 1962 (2 Juliol a 30 Setembre)

SETMANALS IV TRIMESTRE 1962 (1 Octubre a 30 Desembre)

SETMANALS I TRIMESTRE 1964 (30 Desembre a 29 Març)

SETMANALS II TRIMESTRE 1964 (30 Març a 28 Juny)

SETMANALS III TRIMESTRE 1964 (29 Juny a 27 Setembre)

SETMANALS IV TRIMESTRE 1964 (28 Setembre a 3 Gener)

SETMANALS I TRIMESTRE 1965 (4 Gener a 28 Març)

SETMANALS II TRIMESTRE 1965 (29 Març a 27 Juny)

SETMANALS III TRIMESTRE 1965 (28 Juny a 26 Setembre)

SETMANALS IV TRIMESTRE 1965 (27 Setembre a 2 Gener)

SETMANALS I TRIMESTRE 1966 (3 Gener a 3 Abril)

SETMANALS II TRIMESTRE 1966 (4 Abril a 3 Juliol)

SETMANALS III TRIMESTRE 1966 (4 Juliol a 2 Octubre)

SETMANALS IV TRIMESTRE 1966 (3 Octubre a 1 Gener)

SETMANALS I TRIMESTRE 1968 (1 Gener a 31 Març)

SETMANALS II TRIMESTRE 1968 (1 Abril a 30 Juny)

SETMANALS III TRIMESTRE 1968 (1 Juliol a 29 Setembre)

SETMANALS IV TRIMESTRE 1968 (30 Setembre a 29 Desembre)

PERSONAL (llistat: 1920-1979)

Expedients d’Obres relatius a l’empresa (Fons Municipal):

  • núms. : 87, 317, 322, 331, 407, 408, 1.204, 1.289, 1.651, 1.652, 2.702, 3.741, 4.915, 10.832, 19.784 i 19.891

Plànols relatius a l’empresa (Cartografia):

  • núm. de registre 1110 a 1166 (relatius a la fàbrica de Manlleu)
  • núm. de registre 1167 a 1199, 1203, 1204, 1206 a 1212, 1214, 1215, 1231, 1253, 1254, 1261 i 1262 (relatius a la fàbrica de Roda de Ter)
  • núm. de registre 11 a 25, 1216 a 1218, 1222 a 1224, 1227, 1229, 1232, 1233, 1235, 1241, 1252, 1255 a 1259 i 1275 a 1293

(es conserven fotografies. Veure també Fons Lluís Abarca i Médico)

(es conserven enregistraments orals)

Tecla Sala e Hijos, S.A.

Results 1 to 10 of 11