Sèrie 02 - Documentació relacionada amb la forma de treballar del gremi davant els seus agremiats

Àrea d'identificació

Codi de referència

ES CAT AMHL 512-02

Títol

Documentació relacionada amb la forma de treballar del gremi davant els seus agremiats

Data(es)

  • 1989-2000 (Creation)

Nivell de descripció

Sèrie

Volum i suport

21 capses,

Àrea de context

Història arxivística

Origen de l'ingrés o de la transferència

Àrea de contingut i estructura

Abast i contingut

Inclou documentació que compren les dates de 1989-2000.

El gremi conté molta documentació de caire administratiu on es registra tots els passos realitzats en el dia a dia en els temes demanats pels agremiats.

Per portar a terme el seguiment utilitza fulls anomenats raports i full d'encàrrec on s'anota el nom de l'administrativa que fa les gestions, agremiat, telèfon i comentari tractat.

Hi ha raport de serveis prestats als agremiats a nivell laboral, fiscal, social. Raports de visites a agremiats per entrega de circulars. Raport d'entrega de comptabilitats. Raport de trucades telefòniques. Raport de correspondència entregada.

Inclou albarans on s'anota data nom agremiat i adreça. Els diferents serveis que han prestat. Signat i segell del gremi. Anys 1989-1991,2000.

Inclou 13 agendes administratives 1991,1992, 1994,1995,1999,2000.

Inclou 6 llistes de telèfons, adreces i relació de noms dels agremiats.

Inclou llibre de registre de socis des de el número 1-639 amb nº d'ordre, nom i cognom, DNI, adreça, tipus de quota que paguen. Any 1986-1990. Inclou relació de socis pel nom del carrer, S/D.

Inclou 5 llibretes amb registre de socis Any.1990

Inclou fitxes de cada mercat de l'Hospitalet amb el nom de l'agremiat, número de parada, número de càmera.

Inclou currículums per la selecció d'una administrativa. Any 1999.

Inclou conveni de col·laboració per la realització de pràctiques compartides a la formació professió
Any 1989.

Inclou targetes de representació de polítics, organismes, entitats

Valoració, destrucció i programació

Ingressos

Sistema d'organització

S'organitza en capses, on es posa una carpeta amb el número de capsa i numero de sèrie corresponent-

Per facilitar la consulta de Raport i full d'encàrrec capses 078411-078421, 078526, 078531,078631

Per facilitar la consulta de relació d'agremiats capsa 078422

Per facilitar consulta agendes i llistat telèfons capses 078423-078424, 078531,078566

Per facilitar la consulta albarans anys 1989-1991 capsa 078527

Fitxes mercats de l'Hospitalet capsa 078666.

Targetes de representació capsa 078666

Àrea de condicions d'accés i ús

Condicions d'accés

Condicions de reproducció

Idioma del material

Escriptura dels documents

Nota sobre les llengües i escriptures

Característiques físiques i requeriments tècnics

Instruments de descripció

Àrea de documentació relacionada

Existència i localització dels originals

Existència i localització de reproduccions

Unitats de descripció relacionades

Descripcions relacionades

Àrea de notes

Identificador(s) altenatiu

Punts d'accés

Punts d'accés per matèria

Punts d'accés per lloc

Punts d'accés per autoritat

Punts d'accés de gènere

Àrea de control de la descripció

Identificador de la descripció

Identificador de la institució

Regles o convencions

Estat d'elaboració

Nivell de detall

Dates de creació revisió eliminació

Orovio de Elízaga, Macarena, creació 18-02-2022

Idioma(es)

Escriptura(es)

Fonts

Àrea d'ingressos

Matèries relacionades

Persones i organitzacions relacionades

Related genres

Llocs relacionats

Unitat d'instal·lació

  • Capsa: 078411
  • Capsa: 078412
  • Capsa: 078413
  • Capsa: 078414
  • Capsa: 078415
  • Capsa: 078416
  • Capsa: 078417
  • Capsa: 078418
  • Capsa: 078419
  • Capsa: 078420
  • Capsa: 078421
  • Capsa: 078422
  • Capsa: 078423
  • Capsa: 078424
  • Capsa: 078526
  • Capsa: 078527
  • Capsa: 078531
  • Capsa: 078566
  • Capsa: 078629
  • Capsa: 078631
  • Capsa: 078666
  • Capsa: 078805