Serie 02 - Documentació relacionada amb la forma de treballar del gremi davant els seus agremiats

Área de identidad

Código de referencia

ES CAT AMHL 512-02

Título

Documentació relacionada amb la forma de treballar del gremi davant els seus agremiats

Fecha(s)

  • 1989-2000 (Creación)

Nivel de descripción

Serie

Volumen y soporte

21 capses,

Área de contexto

Institución archivística

Historia archivística

Origen del ingreso o transferencia

Área de contenido y estructura

Alcance y contenido

Inclou documentació que compren les dates de 1989-2000.

El gremi conté molta documentació de caire administratiu on es registra tots els passos realitzats en el dia a dia en els temes demanats pels agremiats.

Per portar a terme el seguiment utilitza fulls anomenats raports i full d'encàrrec on s'anota el nom de l'administrativa que fa les gestions, agremiat, telèfon i comentari tractat.

Hi ha raport de serveis prestats als agremiats a nivell laboral, fiscal, social. Raports de visites a agremiats per entrega de circulars. Raport d'entrega de comptabilitats. Raport de trucades telefòniques. Raport de correspondència entregada.

Inclou albarans on s'anota data nom agremiat i adreça. Els diferents serveis que han prestat. Signat i segell del gremi. Anys 1989-1991,2000.

Inclou 13 agendes administratives 1991,1992, 1994,1995,1999,2000.

Inclou 6 llistes de telèfons, adreces i relació de noms dels agremiats.

Inclou llibre de registre de socis des de el número 1-639 amb nº d'ordre, nom i cognom, DNI, adreça, tipus de quota que paguen. Any 1986-1990. Inclou relació de socis pel nom del carrer, S/D.

Inclou 5 llibretes amb registre de socis Any.1990

Inclou fitxes de cada mercat de l'Hospitalet amb el nom de l'agremiat, número de parada, número de càmera.

Inclou currículums per la selecció d'una administrativa. Any 1999.

Inclou conveni de col·laboració per la realització de pràctiques compartides a la formació professió
Any 1989.

Inclou targetes de representació de polítics, organismes, entitats

Valorización, destrucción y programación

Acumulaciones

Sistema de arreglo

S'organitza en capses, on es posa una carpeta amb el número de capsa i numero de sèrie corresponent-

Per facilitar la consulta de Raport i full d'encàrrec capses 078411-078421, 078526, 078531,078631

Per facilitar la consulta de relació d'agremiats capsa 078422

Per facilitar consulta agendes i llistat telèfons capses 078423-078424, 078531,078566

Per facilitar la consulta albarans anys 1989-1991 capsa 078527

Fitxes mercats de l'Hospitalet capsa 078666.

Targetes de representació capsa 078666

Área de condiciones de acceso y uso

Condiciones de acceso

Condiciones

Idioma del material

Escritura del material

Notas sobre las lenguas y escrituras

Características físicas y requisitos técnicos

Instrumentos de descripción

Área de materiales relacionados

Existencia y localización de originales

Existencia y localización de copias

Unidades de descripción relacionadas

Descripciones relacionadas

Área de notas

Identificador/es alternativo(os)

Puntos de acceso

Puntos de acceso por materia

Puntos de acceso por lugar

Puntos de acceso por autoridad

Tipo de puntos de acceso

Área de control de la descripción

Identificador de la descripción

Identificador de la institución

Reglas y/o convenciones usadas

Estado de elaboración

Nivel de detalle

Fechas de creación revisión eliminación

Orovio de Elízaga, Macarena, creació 18-02-2022

Idioma(s)

Escritura(s)

Fuentes

Área de Ingreso

Materias relacionadas

Personas y organizaciones relacionadas

Tipos relacionados

Lugares relacionados

Unidad de almacenaje

  • Capsa: 078411
  • Capsa: 078412
  • Capsa: 078413
  • Capsa: 078414
  • Capsa: 078415
  • Capsa: 078416
  • Capsa: 078417
  • Capsa: 078418
  • Capsa: 078419
  • Capsa: 078420
  • Capsa: 078421
  • Capsa: 078422
  • Capsa: 078423
  • Capsa: 078424
  • Capsa: 078526
  • Capsa: 078527
  • Capsa: 078531
  • Capsa: 078566
  • Capsa: 078629
  • Capsa: 078631
  • Capsa: 078666
  • Capsa: 078805