Séries 02 - Documentació relacionada amb la forma de treballar del gremi davant els seus agremiats

Zona de identificação

Código de referência

ES CAT AMHL 512-02

Título

Documentació relacionada amb la forma de treballar del gremi davant els seus agremiats

Data(s)

  • 1989-2000 (Produção)

Nível de descrição

Séries

Dimensão e suporte

21 capses,

Zona do contexto

História do arquivo

Fonte imediata de aquisição ou transferência

Zona do conteúdo e estrutura

Âmbito e conteúdo

Inclou documentació que compren les dates de 1989-2000.

El gremi conté molta documentació de caire administratiu on es registra tots els passos realitzats en el dia a dia en els temes demanats pels agremiats.

Per portar a terme el seguiment utilitza fulls anomenats raports i full d'encàrrec on s'anota el nom de l'administrativa que fa les gestions, agremiat, telèfon i comentari tractat.

Hi ha raport de serveis prestats als agremiats a nivell laboral, fiscal, social. Raports de visites a agremiats per entrega de circulars. Raport d'entrega de comptabilitats. Raport de trucades telefòniques. Raport de correspondència entregada.

Inclou albarans on s'anota data nom agremiat i adreça. Els diferents serveis que han prestat. Signat i segell del gremi. Anys 1989-1991,2000.

Inclou 13 agendes administratives 1991,1992, 1994,1995,1999,2000.

Inclou 6 llistes de telèfons, adreces i relació de noms dels agremiats.

Inclou llibre de registre de socis des de el número 1-639 amb nº d'ordre, nom i cognom, DNI, adreça, tipus de quota que paguen. Any 1986-1990. Inclou relació de socis pel nom del carrer, S/D.

Inclou 5 llibretes amb registre de socis Any.1990

Inclou fitxes de cada mercat de l'Hospitalet amb el nom de l'agremiat, número de parada, número de càmera.

Inclou currículums per la selecció d'una administrativa. Any 1999.

Inclou conveni de col·laboració per la realització de pràctiques compartides a la formació professió
Any 1989.

Inclou targetes de representació de polítics, organismes, entitats

Avaliação, selecção e eliminação

Ingressos adicionais

Sistema de arranjo

S'organitza en capses, on es posa una carpeta amb el número de capsa i numero de sèrie corresponent-

Per facilitar la consulta de Raport i full d'encàrrec capses 078411-078421, 078526, 078531,078631

Per facilitar la consulta de relació d'agremiats capsa 078422

Per facilitar consulta agendes i llistat telèfons capses 078423-078424, 078531,078566

Per facilitar la consulta albarans anys 1989-1991 capsa 078527

Fitxes mercats de l'Hospitalet capsa 078666.

Targetes de representació capsa 078666

Zona de condições de acesso e utilização

Condições de acesso

Condiçoes de reprodução

Idioma do material

Script do material

Notas ao idioma e script

Características físicas e requisitos técnicos

Instrumentos de descrição

Zona de documentação associada

Existência e localização de originais

Existência e localização de cópias

Unidades de descrição relacionadas

Descrições relacionadas

Zona das notas

Identificador(es) alternativo(s)

Pontos de acesso

Pontos de acesso - Assuntos

Pontos de acesso - Locais

Pontos de acesso - Nomes

Pontos de acesso de género

Zona do controlo da descrição

Identificador da descrição

Identificador da instituição

Regras ou convenções utilizadas

Estatuto

Nível de detalhe

Datas de criação, revisão, eliminação

Orovio de Elízaga, Macarena, creació 18-02-2022

Línguas e escritas

Script(s)

Fontes

Zona da incorporação

Assuntos relacionados

Pessoas e organizações relacionadas

Géneros relacionados

Locais relacionados

Depósito físico

  • Capsa: 078411
  • Capsa: 078412
  • Capsa: 078413
  • Capsa: 078414
  • Capsa: 078415
  • Capsa: 078416
  • Capsa: 078417
  • Capsa: 078418
  • Capsa: 078419
  • Capsa: 078420
  • Capsa: 078421
  • Capsa: 078422
  • Capsa: 078423
  • Capsa: 078424
  • Capsa: 078526
  • Capsa: 078527
  • Capsa: 078531
  • Capsa: 078566
  • Capsa: 078629
  • Capsa: 078631
  • Capsa: 078666
  • Capsa: 078805