Àrea d'identificació
Codi de referència
Títol
Data(es)
- 1969 (Creation)
Nivell de descripció
Subsèrie
Volum i suport
1 carpeta, 5 fotografies en format digital a Portal d'Imatges (AMHLAF0140400-AMHLAf0140404), 4 programes de mà en paper i format digitalitzat, a més es troben en fotocòpia com cartell (AMHLCA2158- AMHL-2159), (AMHL-507-04-08-001- AMHL-507-04-08-004, AMHL-507-04-08-006) 1 programa de mà digitalitzat a Portal d'Imatges (AMHL-507-04-08-004) 1 programa de mà en paper i digitalitzat a portal d'Imatges (AMHLPM0005094), 1 programa de mà en paper i fotocòpia AMHLPM5369
Àrea de context
Nom del productor
Nom del productor
Nom del productor
Nom del productor
Nom del productor
Institució arxivística
Història arxivística
Origen de l'ingrés o de la transferència
Àrea de contingut i estructura
Abast i contingut
L’Encens i la Carn (teatre popular europeu dels segles XV i XVI) (Anònim Francès, John Heywood, Anónim català, Hans Sachs i Ruzzante). Es tracta de cinc farses de teatre popular europeu dels segles XV-XVI adaptades com una unitat per Feliu Formosa.
Les cinc farses són:
Farsa del sabater Drouet i el ricàs, d’anònim francès.
Alegre Farsa de Joan Johan el marit i Tyb la muller i sir Jhon el duc de Jhon Heywood.
Disputa de Buc amb son cavall d’anònim català.
El ferro calent de Han Sachs
Diàleg molt faceciós i ridícul d’Angelo Beolco, Ruzzante,
En principi segons el seu director Feliu Formosa hi ha dos elements externs de composició: la primera les cinc farses corresponen a cinc nacionalitats. La segona entre farsa i farsa hi ha presentacions escrites per el mateix, i poemes de la mateixa època que les farses.
Es tracta d’una estructura externa prèvia, que en el curs de la realització, va fer- nos tenir en compte altres aspectes de caire més intern.
Segons Feliu Formosa en el programa de mà ens diu “ si som conscients del món caòtic que hi darrere aquestes farses, les quals servien de divertiment al poble, ens trobarem que la nostra escenificació haurà de defugir els tòpics que generalment van units al concepte farsa. El que volem dir és que el contingut, la temàtica ha de predominar damunt la forma o les deformacions actuals d’una forma clàssica).
Caldrà esser conscients que el nostre espectacle sobre un món caòtic va adreçat a uns espectadors que també viuen en un món caòtic.
El tipus de document conservats són:
Inclou programa de mà.
Inclou cartell representació a la sala d’actes del casino Nacional el dia 14 de desembre de 1969.
Inclou cartell de la representació al Casal Cultural de Mollet el dia 2 de maig de 1969.
Inclou material digital. 5 fotografies de la representació, 1 programa de mà i 2 cartells digitals però també estaven en paper.
Inclou 1 cartell només format digital.
Inclou 2 PDF repetits de la ressenya de La Vanguardia de la representació de l’obra el dia 24 de març de 1969.
Valoració, destrucció i programació
Ingressos
Sistema d'organització
Àrea de condicions d'accés i ús
Condicions d'accés
Condicions de reproducció
Idioma del material
Escriptura dels documents
Nota sobre les llengües i escriptures
Característiques físiques i requeriments tècnics
Instruments de descripció
Àrea de documentació relacionada
Existència i localització dels originals
Existència i localització de reproduccions
Unitats de descripció relacionades
Àrea de notes
Identificador(s) altenatiu
Punts d'accés
Punts d'accés per matèria
Punts d'accés per lloc
Punts d'accés per autoritat
Punts d'accés de gènere
Àrea de control de la descripció
Identificador de la descripció
Identificador de la institució
Regles o convencions
Estat d'elaboració
Nivell de detall
Dates de creació revisió eliminació
Orovio de Elízaga, Macarena creació 29.11.2022