Identity area
Reference code
Title
Date(s)
- 1969 (Creation)
Level of description
Subsèrie
Extent and medium
1 carpeta, 5 fotografies en format digital a Portal d'Imatges (AMHLAF0140400-AMHLAf0140404), 4 programes de mà en paper i format digitalitzat, a més es troben en fotocòpia com cartell (AMHLCA2158- AMHL-2159), (AMHL-507-04-08-001- AMHL-507-04-08-004, AMHL-507-04-08-006) 1 programa de mà digitalitzat a Portal d'Imatges (AMHL-507-04-08-004) 1 programa de mà en paper i digitalitzat a portal d'Imatges (AMHLPM0005094), 1 programa de mà en paper i fotocòpia AMHLPM5369
Context area
Name of creator
Name of creator
Name of creator
Name of creator
Name of creator
Repository
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
Content and structure area
Scope and content
L’Encens i la Carn (teatre popular europeu dels segles XV i XVI) (Anònim Francès, John Heywood, Anónim català, Hans Sachs i Ruzzante). Es tracta de cinc farses de teatre popular europeu dels segles XV-XVI adaptades com una unitat per Feliu Formosa.
Les cinc farses són:
Farsa del sabater Drouet i el ricàs, d’anònim francès.
Alegre Farsa de Joan Johan el marit i Tyb la muller i sir Jhon el duc de Jhon Heywood.
Disputa de Buc amb son cavall d’anònim català.
El ferro calent de Han Sachs
Diàleg molt faceciós i ridícul d’Angelo Beolco, Ruzzante,
En principi segons el seu director Feliu Formosa hi ha dos elements externs de composició: la primera les cinc farses corresponen a cinc nacionalitats. La segona entre farsa i farsa hi ha presentacions escrites per el mateix, i poemes de la mateixa època que les farses.
Es tracta d’una estructura externa prèvia, que en el curs de la realització, va fer- nos tenir en compte altres aspectes de caire més intern.
Segons Feliu Formosa en el programa de mà ens diu “ si som conscients del món caòtic que hi darrere aquestes farses, les quals servien de divertiment al poble, ens trobarem que la nostra escenificació haurà de defugir els tòpics que generalment van units al concepte farsa. El que volem dir és que el contingut, la temàtica ha de predominar damunt la forma o les deformacions actuals d’una forma clàssica).
Caldrà esser conscients que el nostre espectacle sobre un món caòtic va adreçat a uns espectadors que també viuen en un món caòtic.
El tipus de document conservats són:
Inclou programa de mà.
Inclou cartell representació a la sala d’actes del casino Nacional el dia 14 de desembre de 1969.
Inclou cartell de la representació al Casal Cultural de Mollet el dia 2 de maig de 1969.
Inclou material digital. 5 fotografies de la representació, 1 programa de mà i 2 cartells digitals però també estaven en paper.
Inclou 1 cartell només format digital.
Inclou 2 PDF repetits de la ressenya de La Vanguardia de la representació de l’obra el dia 24 de març de 1969.
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
Script of material
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Allied materials area
Existence and location of originals
Existence and location of copies
Related units of description
Notes area
Alternative identifier(s)
Access points
Subject access points
Place access points
Name access points
Genre access points
Description control area
Description identifier
Institution identifier
Rules and/or conventions used
Status
Level of detail
Dates of creation revision deletion
Orovio de Elízaga, Macarena creació 29.11.2022