Área de identidad
Código de referencia
Título
Fecha(s)
- 1969 (Creación)
Nivel de descripción
Subsèrie
Volumen y soporte
1 carpeta, 5 fotografies en format digital a Portal d'Imatges (AMHLAF0140400-AMHLAf0140404), 4 programes de mà en paper i format digitalitzat, a més es troben en fotocòpia com cartell (AMHLCA2158- AMHL-2159), (AMHL-507-04-08-001- AMHL-507-04-08-004, AMHL-507-04-08-006) 1 programa de mà digitalitzat a Portal d'Imatges (AMHL-507-04-08-004) 1 programa de mà en paper i digitalitzat a portal d'Imatges (AMHLPM0005094), 1 programa de mà en paper i fotocòpia AMHLPM5369
Área de contexto
Nombre del productor
Nombre del productor
Nombre del productor
Nombre del productor
Nombre del productor
Institución archivística
Historia archivística
Origen del ingreso o transferencia
Área de contenido y estructura
Alcance y contenido
L’Encens i la Carn (teatre popular europeu dels segles XV i XVI) (Anònim Francès, John Heywood, Anónim català, Hans Sachs i Ruzzante). Es tracta de cinc farses de teatre popular europeu dels segles XV-XVI adaptades com una unitat per Feliu Formosa.
Les cinc farses són:
Farsa del sabater Drouet i el ricàs, d’anònim francès.
Alegre Farsa de Joan Johan el marit i Tyb la muller i sir Jhon el duc de Jhon Heywood.
Disputa de Buc amb son cavall d’anònim català.
El ferro calent de Han Sachs
Diàleg molt faceciós i ridícul d’Angelo Beolco, Ruzzante,
En principi segons el seu director Feliu Formosa hi ha dos elements externs de composició: la primera les cinc farses corresponen a cinc nacionalitats. La segona entre farsa i farsa hi ha presentacions escrites per el mateix, i poemes de la mateixa època que les farses.
Es tracta d’una estructura externa prèvia, que en el curs de la realització, va fer- nos tenir en compte altres aspectes de caire més intern.
Segons Feliu Formosa en el programa de mà ens diu “ si som conscients del món caòtic que hi darrere aquestes farses, les quals servien de divertiment al poble, ens trobarem que la nostra escenificació haurà de defugir els tòpics que generalment van units al concepte farsa. El que volem dir és que el contingut, la temàtica ha de predominar damunt la forma o les deformacions actuals d’una forma clàssica).
Caldrà esser conscients que el nostre espectacle sobre un món caòtic va adreçat a uns espectadors que també viuen en un món caòtic.
El tipus de document conservats són:
Inclou programa de mà.
Inclou cartell representació a la sala d’actes del casino Nacional el dia 14 de desembre de 1969.
Inclou cartell de la representació al Casal Cultural de Mollet el dia 2 de maig de 1969.
Inclou material digital. 5 fotografies de la representació, 1 programa de mà i 2 cartells digitals però també estaven en paper.
Inclou 1 cartell només format digital.
Inclou 2 PDF repetits de la ressenya de La Vanguardia de la representació de l’obra el dia 24 de març de 1969.
Valorización, destrucción y programación
Acumulaciones
Sistema de arreglo
Área de condiciones de acceso y uso
Condiciones de acceso
Condiciones
Idioma del material
Escritura del material
Notas sobre las lenguas y escrituras
Características físicas y requisitos técnicos
Instrumentos de descripción
Área de materiales relacionados
Existencia y localización de originales
Existencia y localización de copias
Unidades de descripción relacionadas
Área de notas
Identificador/es alternativo(os)
Puntos de acceso
Puntos de acceso por materia
Puntos de acceso por lugar
Puntos de acceso por autoridad
Tipo de puntos de acceso
Área de control de la descripción
Identificador de la descripción
Identificador de la institución
Reglas y/o convenciones usadas
Estado de elaboración
Nivel de detalle
Fechas de creación revisión eliminación
Orovio de Elízaga, Macarena creació 29.11.2022