Subsèrie 08 - L'Encens i la Carn

Zona de identificação

Código de referência

ES CAT AMHL 507-04-08

Título

L'Encens i la Carn

Data(s)

  • 1969 (Produção)

Nível de descrição

Subsèrie

Dimensão e suporte

1 carpeta, 5 fotografies en format digital a Portal d'Imatges (AMHLAF0140400-AMHLAf0140404), 4 programes de mà en paper i format digitalitzat, a més es troben en fotocòpia com cartell (AMHLCA2158- AMHL-2159), (AMHL-507-04-08-001- AMHL-507-04-08-004, AMHL-507-04-08-006) 1 programa de mà digitalitzat a Portal d'Imatges (AMHL-507-04-08-004) 1 programa de mà en paper i digitalitzat a portal d'Imatges (AMHLPM0005094), 1 programa de mà en paper i fotocòpia AMHLPM5369

Zona do contexto

Nome do produtor

Nome do produtor

Nome do produtor

Nome do produtor

Nome do produtor

História do arquivo

Fonte imediata de aquisição ou transferência

Zona do conteúdo e estrutura

Âmbito e conteúdo

L’Encens i la Carn (teatre popular europeu dels segles XV i XVI) (Anònim Francès, John Heywood, Anónim català, Hans Sachs i Ruzzante). Es tracta de cinc farses de teatre popular europeu dels segles XV-XVI adaptades com una unitat per Feliu Formosa.

Les cinc farses són:

Farsa del sabater Drouet i el ricàs, d’anònim francès.

Alegre Farsa de Joan Johan el marit i Tyb la muller i sir Jhon el duc de Jhon Heywood.

Disputa de Buc amb son cavall d’anònim català.

El ferro calent de Han Sachs

Diàleg molt faceciós i ridícul d’Angelo Beolco, Ruzzante,

En principi segons el seu director Feliu Formosa hi ha dos elements externs de composició: la primera les cinc farses corresponen a cinc nacionalitats. La segona entre farsa i farsa hi ha presentacions escrites per el mateix, i poemes de la mateixa època que les farses.

Es tracta d’una estructura externa prèvia, que en el curs de la realització, va fer- nos tenir en compte altres aspectes de caire més intern.

Segons Feliu Formosa en el programa de mà ens diu “ si som conscients del món caòtic que hi darrere aquestes farses, les quals servien de divertiment al poble, ens trobarem que la nostra escenificació haurà de defugir els tòpics que generalment van units al concepte farsa. El que volem dir és que el contingut, la temàtica ha de predominar damunt la forma o les deformacions actuals d’una forma clàssica).

Caldrà esser conscients que el nostre espectacle sobre un món caòtic va adreçat a uns espectadors que també viuen en un món caòtic.

El tipus de document conservats són:

Inclou programa de mà.

Inclou cartell representació a la sala d’actes del casino Nacional el dia 14 de desembre de 1969.

Inclou cartell de la representació al Casal Cultural de Mollet el dia 2 de maig de 1969.

Inclou material digital. 5 fotografies de la representació, 1 programa de mà i 2 cartells digitals però també estaven en paper.

Inclou 1 cartell només format digital.

Inclou 2 PDF repetits de la ressenya de La Vanguardia de la representació de l’obra el dia 24 de març de 1969.

Avaliação, selecção e eliminação

Ingressos adicionais

Sistema de arranjo

Zona de condições de acesso e utilização

Condições de acesso

Condiçoes de reprodução

Idioma do material

Script do material

Notas ao idioma e script

Características físicas e requisitos técnicos

Instrumentos de descrição

Zona de documentação associada

Existência e localização de originais

Existência e localização de cópias

Unidades de descrição relacionadas

Descrições relacionadas

Zona das notas

Identificador(es) alternativo(s)

Pontos de acesso

Pontos de acesso - Assuntos

Pontos de acesso - Locais

Pontos de acesso - Nomes

Pontos de acesso de género

Zona do controlo da descrição

Identificador da descrição

Identificador da instituição

Regras ou convenções utilizadas

Estatuto

Nível de detalhe

Datas de criação, revisão, eliminação

Orovio de Elízaga, Macarena creació 29.11.2022

Línguas e escritas

Script(s)

Fontes

Zona da incorporação

Assuntos relacionados

Pessoas e organizações relacionadas

Géneros relacionados

Locais relacionados

Depósito físico

  • Capsa: 076754